سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام خبر داد؛

لزوم همکاری با کادر درمان به منظور کنترل ویروس کرونا

نوذری گفت: همواره باید بر رعایت دستورالعمل‌ها، فاصله گذاری اجتماعی و شستن دست‌ها تا ایمن سازی کامل جامعه با واکسیناسیون توجه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد نوذری، استاندار ایلام بر کار جمعی در مدیریت کرونا تاکید کرد و گفت: همه ما در فرآیند مقابله با بیماری کرونا یک وظیفه داریم ، نیرو‌های نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی، فرمانداران، مدیران، بخشداران، صدا و سیما، رسانه ها، روابط عمومی ادارات، دهیاران و غیره در حوزه مسئولیت مشترک همکاری لازم را با کادر درمان داشته باشند.

او با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ، زدن ماسک ، فاصله گذاری اجتماعی و شستن دست‌ها تا ایمن سازی کامل جامعه با واکسیناسیون، اظهار کرد: همراهی مردم ، صدا و سیما و رسانه‌ها باعث دلگرمی کادر درمان و ستاد استان در برنامه ریزی‌ها و انجام امورات خواهد شد.

استاندار ایلام با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت روابط عمومی ها، رسانه‌ها و بخش خصوصی و الزام شهرداران در استفاده از تابلو‌های تبلیغاتی، خواستار بهره گیری از ظرفیت همه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در یک فضای همدلی با یک هدف مشترک و به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا در جامعه شد.

او با تاکید بر مدیریت هوشمند آرامستان ها، از شهرداری و دستگاه‌های مرتبط خواست با اجرای محدودیت‌های هوشمند از تردد‌های غیرضروری جلوگیری شود، شیوه چیدن صندلی‌ها در فضای باز رصد و همواره نظارت گردد و از تجمعات خطر آفرین بر سر مزار متوفیان جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.