سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات والیبال نوجوانان جهان؛

آرمات: به برد نیاز داشتیم/ امیدوارم اصغرپور هرچه زودتر به تیم بازگردد

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: بازیکنانم برای ادامه مسابقات قهرمانی جهان نیاز به پیروزی انگیزشی برابر نیجریه داشتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسعود آرمات، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان  پس از پیروزی شاگردانش مقابل نیجریه در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان، اظهار داشت: امروز مقابل نیجریه به میدان رفتیم. نیاز به پیروزی برابر این تیم داشتیم تا بازیکنان از نظر روحی و روانی شکست برابر لهستان را فراموش کنند.

او با بیان این که قبل از مسابقه، بازیکنان را از نظر روحی آماده بازی کرده بودیم، گفت: اعتقاد داشتم که تیم ایران باید با یک پیروزی سه بر صفر، آماده مراحل بعدی شود.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان درباره آخرین وضعیت عرفان اصغرپور که در مسابقه مقابل نیجریه از ناحیه سر مصدوم شد، گفت: معاینات اولیه انجام شده است و تصویربرداری نشان می‌دهد که این بازیکن خوشبختانه مشکل جدی ندارد.

او تصریح کرد: چون عرفان حالت سرگیجه و تهوع دارد، امشب در بیمارستان تحت نظر خواهد بود و فردا متخصص مغز و اعصاب معاینه دقیق‌تری روی این بازیکن خواهد داشت.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان با بیان این که پست اصغرپور، دریافت کننده قدرتی است، تاکید کرد: روی این بازیکن از نظر دریافت، سرویس و اسپک حساب ویژه باز کردیم و امیدوارم هر چه زودتر به جمع ملی‌پوشان ملحق شود.

آرمات درباره بازی مرحله بعدی تیم ایران که با جمهوری چک است، افزود: این تیم نایب قهرمان اروپا است و خیلی خوب والیبال بازی می‌کند. برای بازی با این تیم برنامه داریم و خوب آنالیزش کرده ایم.

او تصریح کرد: مسابقه امروز این تیم برابر برزیل را نیز بررسی و آنالیز کردیم. تیم ایران توانایی شکست جمهوری چک را دارد به شرطی که بازیکنان از نظر روحی و روانی در آمادگی کامل باشند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.