سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۲۰ پروژه عمرانی و خدماتی در دیواندره

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت ۲۰ طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی در شهرستان دیواندره به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، به مناسبت هفته دولت ۲۰ پروژه در شهرستان دیواندره با اعتبار  ۵۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال افتتاح شد که از جمله آن‌ها می‌توان به زیرسازی معابر آسفالت زاغه علیا، احداث شبکه فاضلاب روستای ابراهیم آباد علیا و سفلی، احداث پارک کودک روستای آقبلاغ زاغه، افتتاح مدرسه ابتدایی یک کلاسه گیزمل علیا، اجرای دیوار وروی و خیابان ۱۲ متری شهر هزارکانیان، اشاره کرد.

امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ طرح نیز با ۵۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار آغاز شد که کلنگ‌زنی فصای سبز شهری هزارکانیان، احداث شبکه فاضلاب اسلام آباد، احداث شبکه فاصلاب تازه آباد گلانه، پروژه آسفالت معابر زاغه علیا و آسفالت معابر تازه آباد روستای آصف، از جمله این طرح‌ها بود.

فرماندار دیواندره امروز  در آیین افتتاح و کلنگ زنی این طرح‌ها اظهار داشت: برای افتتاح و کلنگ زنی این ۳۰ طرح، بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

جمال ارشدی تاکید کرد: دولت با تمام توان در شهرستان به دنبال تکمیل طرح‌های نیمه تمام بوده است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

او به تامین آب شرب شهرستان دیواندره از سد سیازاخ اشاره کرد و گفت: اعتبار کامل تصفیه خانه آب شرب دیواندره تخصیص یافته و با تکمیل آن در آینده نزدیک مشکل آب شرب ۶۵ روستای شهرستان حل خواهد شد.

فرماندار دیواندره اضافه کرد: مهم‌ترین مشکل روستا‌های شهرستان تامین آب شرب و دسترسی به جاده آسفالته بوده که شاخص شهرستان در جاده آسفالته با همکاری اداره راهداری به بالای ۷۰ درصد رسیده که آمار بالای نسبت به جمعیت روستایی و قابل قبول است.

دوم تا هشتم شهریور ماه مصادف با شهادت مظلومانه ۲ شخصیت فداکار انقلاب، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.