سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمنی کاذب در شهروندان با تزریق واکسن کرونا

رئیس بیمارستان طالقانی آیت الله طالقانی آبادان گفت:واکسیناسیون دلیل بر ایمنی کامل نیست اما از ابتلا به موارد شدیدتر جلوگیری می کند.

الهام بچاری ، رئیس بیمارستان طالقانی آیت الله طالقانی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، با اشاره به مبتلا شدن افرادی که دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کردندگفت:واکسیناسیون دلیل بر ایمنی کامل نیست اما از ابتلا به موارد شدیدتر جلوگیری می کند همچنین شهروندان باید دقت کنند که بین ۸ تا ده هفته قبل از تزریق واکسن به ویروس کرونا گرفتار نشده باشد.

او ، تب، لرز ، ضعف و خستگی را از علائم شایع بیماری کرونا دانست و افزود: افراد هنگام مراجعه به مراکز واکسیناسیون هیچکدام از این علائم را نباید داشته باشند.

رئیس بیمارستان طالقانی آیت الله طالقانی آبادان تصریح می کرد:برخی از شهروندان از علائم ابتلا به کرونا آگاهی ندارند و با تزریق واکسن با علائم شدیدتری روبرو می شوندکه این می تواند خطر آفرین باشد.

او در پایان با اشاره به افزایش شمار بی رویه تعداد مبتلایان به کرونا از شهروندان خواست تمامی دستورالعمل های بهداشتی که استفاده از ماسک ، فاصله گذاری اجتماعی و شست و شوی مرتب دست ها است را رعایت کنند .

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.