سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متروی اصفهان راه فرار پیدا می‌کند!

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان گفت: پله فرار مترو یک استاندارد جهانی است که در راستای حفظ ایمنی مسافران در میان ایستگاه‌ها، تونل ارتباطی و یا تونل خروجی احداث می‌شود.

محمدرضا بنکدار هاشمی مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: شورای تامین استان اصفهان با تاکید بر اهمیت پله فرار مترو حکمی برای اجرای این طرح به سازمان قطار شهری صادر کرد.


او درباره اهمیت این طرح بیان کرد: درصورتی که مسافران در شرایط اضطراری قرار بگیرند می‌توانند از طریق پله فرار خود را به محیط خارج از مترو برسانند.


مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان عنوان کرد: در حال حاضر پروژه پله فرار مترو در انتهای خیابان شیخ بهایی در بین ایستگاه‌های انقلاب و میدان امام حسین (ع) در حال ساخت است که شروع احداث این پروژه از سال گذشته بوده و تا امروز حدود ۴۵ درصد پیشرفته داشته است.


بنکدار هاشمی در پایان خاطرنشان کرد در حال حاضر سوخت خط یک مترو بهینه‌سازی می‌شود و مقدار ارزش افزوده‌ای که خط یک مترو برای کاهش مصرف سوخت حفظ می‌کند بخشی از هزینه‌های احداث پله فرار مترو تامین می‌شود.


انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.