سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور جهادی طلاب حوزه علمیه اصفهان در بیمارستان‌ها

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان گفت: طلاب اصفهانی با حضور خود در بیمارستان‌ها توانسته‌اند علاوه بر کمک به کادر درمان با تشکیل دفاتر مشاوره‌ای پای درد دل بیماران و خانواده آن‌ها بنشینند.

سید حسین مومنی معاون تهذیب و تبلیغ و مسئول قرارگاه حوزه علمیه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: فراخوان‌های حوزه توسط سایت‌های مرکزی حوزه و کانال‌های مربوط و سایت قرارگاه جهادی روحانیون و طلاب استان اصفهان ارائه می‌شود.


او افزود: سایت قرارگاه جهادی متشکل از همه مجموعه‌های حوزه علمیه اعم از مدیریت سازمان تبلیغات، دفتر تبلیغات، اداره اوقاف و بسیج طلاب است که طیف وسیعی را پوشش می‌دهد و جذب از طریق این سایت بسیار گسترده است؛ هرکدام از نیرو‌ها به صورت داوطلبانه ثبت‌نام کرده و آماده خدمت‌رسانی می‌شوند.


معاون تهذیب و تبلیغ و مسئول قرارگاه حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: بعد از اعلام فراخوان به‌طور متوسط ۴۰۰ نفر از طلاب اعلام آمادگی کردند. ورود طلاب به مراکز پزشکی و به ویژه بیمارستان الزهرا کمک زیادی به کادر درمان کرد. جوابگویی به همراهان بیمار، گرفتن بسته‌های خوراکی برای بیماران، سنجش اکسیژن خون بیماران، کمک به نیرو‌های خدماتی و نظافتی بیمارستان، تهیه آبمیوه و حتی دادن غذا به بیماران از جمله اقدامات گروه جهادی طلاب بود.


مومنی اضافه کرد: در این مدت سعی شد به همراهان بیماران هم کمک‌رسانی شود. آن‌ها با تشکیل دفتر مشاوره توانستند پای صحبت خانواده‌های داغ‌دیده بنشینند و از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شوند و به آن‌ها کمک کنند.


انتهای‌پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.