سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برچیدن بساط آتش به دست آتش نشانان اهوازی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۶ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به انجام ۱۶ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز اشاره کرد و گفت: اطفاء حریق منزل مسکونی در کوی مهدیس که به دلیل اتصال برق جعبه مینیاتوری رخ داده بود، با تلاش نیرو‌های امدادی انجام شد.

او مهار آتش سوزی‌ها در ساختمان متروکه در منطقه زیتون کارگری، انبار مشاور املاک در منطقه کیانپارس خیابان وهابی، ساختمان مسکونی در منطقه زیتون کارمندی به علت نشت گاز پیک نیک، کنتور برق منازل مسکونی در مناطقی از جمله؛ کوی بعثت، کیان آباد خیابان ۲۶ شرقی، کوی نبوت، یوسفی و ترانس برق در مناطق گلستان خیابان اقبال و عین ۲ را از دیگر عملیات‌های انجام شده با تلاش آتش نشانان برشمرد.

قنبری بیان داشت: آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع‌های مسکونی در منطقه گلستان خیابان اردیبهشت و خیابان اقبال، سپیدار و عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب منزل در کوی جواهری و کمپلو شمالی ۵ شهروند را نجات دادند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.