سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۵۷ نفر از بیماران خاص در زاهدان واکسینه کرونا شده‌اند

مدیر داخلی بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) زاهدان گفت: ۴۵۷ نفر از بیماران خاص تاکنون در این بیمارستان برای مقابله با ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

رضا گل‌محمودی مدیر داخلی بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: ۲۴۶ نفر از بیماران خاص (تالاسمی و هموفیلی) در مرحله اول و ۲۱۱ نفر در مرحله دوم از ابتدای شروع واکسیناسیون تاکنون در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) زاهدان واکسینه شده اند.

وی با بیان اینکه واکسن‌های تزریقی برای بیماران خاص از نوع سینوفارم و کارکنان از نوع سینوفارم، اسپوتنیک، آسترازنکا و بهارات بوده است افزود: عوارض جدی که منجر به بستری یا فوت بدنبال واکسیناسیون شود تاکنون در این مرکز نداشته‌ایم.

مدیر داخلی بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) زاهدان تصریح کرد: پیشگیری از ابتلا و انجام واکسیناسیون بموقع هم‌اینک بهترین راه حل برای کنترل همه‌گیری کرونا است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان دیروز به خبرنگار ایرنا گفته بود: با افزوده شدن ۴۱۲ مورد جدید کرونا در سیستان و بلوچستان طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۱۱۶ هزار و ۱۸۴ نفر رسید.

دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری افزود: همچنین با فوت سه مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته، شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲ هزار و ۴۳۰نفر رسید.

وی با بیان اینکه ۴۱۴ بیمار حاد تنفسی و ۱۵۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند ادامه داد: مردم در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.