سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مبتلایان جدید و بستری‌شدگان کرونایی در بوشهر کاهش اما فوتی‌ها افزایش یافتند

در حالی که تعداد مبتلایان جدید کرونا در بوشهر به ۱۵۹ مورد و بستری شدگان به ۶۷۴ نفر کاهش یافته است، اما امروز تعداد فوتی‌ها به ۱۴ نفر افزایش یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دیروز تعداد مبتلایان جدید کرونا در استان بوشهر ۳۲۷ نفر بود، اما امروز این تعداد با کاهش ۵۱ درصدی به ۱۵۹ نفر رسید. تعداد بستری شدگان هم از ۷۲۶ نفر دیروز، امروز به ۶۷۴ نفر رسید که نشان دهنده کاهش ۵۲ نفری است.

به گفته دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر ۱۰۷ نفر از بیماران بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۴۴ نفر به کرونا، قطعی است.

سعید کشمیری با اشاره به اینکه اکنون ۷۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، افزود: ۳۳ نفرشان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

امروز تعداد فوتی‌ها باز دو رقمی شد و در حالی که دیروز و پریروز تعداد جانباختگان ۸ و ۹ نفر بود، امروز تعداد این افراد به ۱۴ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قربانیان جدید کرونا را ۵ مرد ۸۳، ۵۱، ۵۰، ۵۰ و ۴۹ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای کلیوی، چاقی و دیابت، ۲مرد ۴۹ و ۴۰ ساله بدون سابقه بیماری و ۷ زن ۷۹، ۷۲، ۷۲، ۶۴، ۵۹، ۴۹ و ۴۴ ساله با سابقه بیماری، مغزی، دیابت و فشارخون عنوان کرد.

کشمیری ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته ۱۴۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۲۲ نفر به کرونا مبتلا بودند.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۰ هزار و ۱۸۶ مبتلا به این ویروس در استان بوشهر شناسایی شده‌اند و هزار و ۷۹۴ نفر هم جان باخته‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از مردم خواست ضمن خودداری از سفر و شرکت در تجمع‌ها از برای موارد ضروری از منزل خارج نشوند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

انتهای پیام/ک



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.