سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت تردد موتورسیکلت در آزاد راه شرق اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به افزایش تردد انواع موتورسیکلت در آزادراه شرق اصفهان، گفت: تردد موتورسیکلت در آزاد راه‌ها اکیداً ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ اصغر زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: اخیراً شاهد تردد انواع موتورسیکلت در کنار گذر آزاد راه شرق اصفهان هستیم که این امر بسیار خطرساز است و در بسیاری از مواقع حوادث جبران ناپذیری به دنبال دارد.

وی افزود: متأسفانه خودرو‌هایی نیز در این آزادراه توقف می‌کنند و حرکات نمایشی و مخاطره‌آمیز موتورسیکلت سواران را مشاهده می‌کنند که با رانندگان این خودرو‌ها نیز برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به تردد موتورسیکلت‌های سنگین از این آزاد راه در روز‌های تعطیل، ادامه داد: تردد این موتورسیکلت‌ها در راه‌های عمومی ممنوع است و تنها می‌توانند در پیست‌های مجاز از این موتورسیکلت‌ها استفاده کنند و برای بردن آن‌ها به پیست نیز باید توسط یدک کش یا موتورسیکلت بر حمل شوند.

وی اظهار کرد: موتورسیکلت یک وسیله نقلیه بدون حفاظ است که متأسفانه بسیاری از جوانان با این وسیله نقلیه حرکات نمایشی و خطرسازی انجام می‌دهند و در بسیاری از مواقع باعث مصدومیت و حتی فوت خود و سرنشین آن می‌شوند.

سرهنگ زارع خاطر نشان کرد: متأسفانه چند روز پیش دو برادر که با موتورسیکلت سنگین از شهرضا به مقصد اصفهان در حرکت بودند با کامیون تصادف می‌کنند و هر دو برادر جان خود را از دست می‌دهند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: هر چند پلیس به طور مستمر در خصوص استفاده صحیح از موتورسیکلت و رعایت قوانین تاکید دارد، اما بازهم شاهدیم عده‌ای از راکبان موتورسیکلت توجهی به این هشدار‌ها ندارند و با انجام حرکات مخاطره آمیز و نمایشی خطرناک یک عمر ندامت و پشیمانی را برای خود و خانواده خود رقم می‌زنند.

منبع:ایمنا

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.