سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث ۶ شهریور ۱۴۰۰ بخوانید؛

قاچاقچی سیگار در اندیمشک نقره داغ شد/ عامل تیراندازی در مسجدسلیمان با دستان بسته

مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۶ شهریور ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز شنبه ۶ شهریور ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف ۷۷۷ بوکس سیگار قاچاق در اندیمشک

سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان گفت: با هدف مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران پاسگاه انتظامی "قلعه لور" شهرستان اندیمشک با ایجاد تور ایست و بازرسی یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل سیگار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او با بیان اینکه ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۷۷۷ بوکس انواع سیگار قاچاق کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی کشفیات را ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و متهم به اداره تعزیرات معرفی شد.

عامل تیراندازی در مسجدسلیمان دستگیر شد

سرهنگ حمید رضا بهاروند فرمانده انتظامی مسجدسلیمان بیان داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری منجر به تیراندازی در شهرستان مسجدسلیمان، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه ماموران با کار اطلاعاتی در کمتر از ۱۲ ساعت عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات منسجم در مخفیگاهش دستگیر کردند، ادامه داد: یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز که ضارب به وسیله آن اقدام به تیراندازی کرده بود کشف شد و متهم در بازجویی پلیس به بزه انتسابی معترف و انگیزه را اختلافات قبلی اعتراف کرد.

سرهنگ بهاروند در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی، تصریح کرد: امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس بوده و کسانی که به هر طریقی بخواهد امنیت و آسایش شهروندان را به مخاطره بیندازند، برابر قانون و شدت لازم با آن‌ها برخورد خواهد شد.

سارق کیف قاپ در دام پلیس اهواز افتاد

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی در سطح این کلانشهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۵ اهواز با انجام اقدامات تخصصی و هدفمند یک سارق را حین سرقت کیف قاپی از یک شهروند شناسایی و پس از تعقیب و گریز و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۵ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، افزود: متهم در بازجویی پلیس به ۵ فقره سرقت موبایل و کیف قاپی در سطح شهر اهواز اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

دستگیری ۲۰ سارق و توزیع کننده مواد مخدر در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول بیان کرد: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با مشارکت یگان‌های انتظامی و هماهنگی با مقام قضائی در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد و ۲۰ متهم را دستگیر و مقدار ۳۵۰ گرم مواد مخدر کشف کردند.

او به اعتراف متهمان در تحقیقات پلیس به ۳۷ فقره انواع سرقت اشاره کرد و گفت: از شهروندان خواهشمندیم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

فروشندگان موادمخدر به بن بست پلیس رسیدند

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان اظهار کرد: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با توزیع کنندگان مواد مخدر، طرح پاکسازی نقاط آلوده با هماهنگی مقام قضائی، با مشارکت پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی اجرایی شد و در این طرح ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی ۳ نفر فروشنده مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند و ۵۸۰ بسته آماده فروش به مقدار ۶۲۷ گرم انواع موادمخدر از متهمان کشف شد.

او با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند، بیان داشت: طرح‌های پاکسازی و عملیاتی پلیس با هدف ارتقاء امنیت و رضایتمندی عمومی به صورت مستمر اجرا خواهد شد.

برق دستبند بر دستان سارقان سیم برق در رامشیر

سرهنگ هدایت شهبازی فرمانده انتظامی رامشیر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران با کار اطلاعاتی ۲ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در بازجویی پلیس به ۶ فقره سرقت سیم برق و یک فقره سرقت از اماکن دولتی اعتراف کردند، افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف و جمع آوری ۲۴ دستگاه ماینر قاچاق در آغاجاری

سرهنگ مختار حیدری معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: به منظور شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال بدون مجوز، ماموران انتظامی شهرستان با کار اطلاعاتی یک نفر که با مقاصد سودجویانه اقدام به راه‌اندازی غیرقانونی دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال کرده بود، مطلع شدند.

او اظهار داشت: ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضائی و اداره برق از محل مورد نظر بازدید و تعداد ۱۸ دستگاه ماینر غیرمجار کشف کردند.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را بالغ بر ۸ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این ارتباط یک متهم پس از تشکیل پرونده به جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در اهواز دستگیر شدند

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۷ با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق محتویات داخل خودرو را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۸ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، تصریح کرد: متهم در بازجویی پلیس به ۱۲ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف نمود و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.