سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر وزیر بهداشت از اقدامات آستان قدس رضوی در مقابله با کرونا

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از حضور در حرم مطهر رضوی از اقدامات آستان قدس رضوی در مقابله با کرونا تقدیر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در اولین سفر خود بعد از کسب رای اعتماد، به مشهد مقدس سفر کرده بود، پس از حضور در حرم مطهر رضوی و زیارت مضجع شریف و نورانی حضرت رضا (ع)، از اقدامات آستان قدس رضوی در مقابله با کرونا تقدیر کرد.

دکتر بهرام عین اللهی گفت: از مدیران مجموعه آستان قدس رضوی که برای رعایت دستورالعملهای بهداشتی در حرم مطهر رضوی زحمات بسیاری کشیده‌اند تشکر می‌کنم، نتیجه این زحمات، این بوده که فاصله‌گذاری اجتماعی بین زائران به خوبی و با دقت رعایت شده و شرایط مناسبی برای حضور آن‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم شده است.

او به شرایط بحرانی کشور در موج پنجم کرونا نیز اشاره کرد و افزود: امروز با بحران سنگینی مواجه‌ایم، البته هر بحرانی یک راه حلی دارد، اما تفاوت بحران کرونا با حوادثی مانند سیل و زلزله این است که ویروس کرونا با چشم قابل مشاهده نیست و به همین علت، بسیاری از مردم، احساس وضعیت بحرانی نمی‌کنند.


بیشتر بخوانید


وزیر بهداشت ادامه داد: برای عبور از این وضعیت، باید همه مواظب خود و دیگران باشیم و رعایت دستورالعملهای بهداشتی را یک تکلیف شرعی بدانیم.

سید محمد حسین بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز که وزیر بهداشت را در این برنامه همراهی می‌کرد گفت: وظیفه خود می‌دانم در حضور دکتر عین اللهی و به عنوان خادم عرصه سلامت استان، بار دیگر از همه ارکان آستان قدس رضوی بخاطر همراهی و حمایت از کادر درمان و نظام سلامت، در سخت‌ترین شرایط کرونایی مشهد تقدیر کنم.

او خطاب به وزیر بهداشت افزود: نه تنها حرم مطهر حضرت رضا (ع) در بحث رعایت شیوه نامه ها، الگویی بی‌نظیر در سطح کشور است، بلکه آستان قدس رضوی در حوزه حمایت مادی و معنوی از نظام سلامت و کادر درمان نیز هیچ کم نگذاشته و یک نمونه اخیر آن، اهدای تجهیزات و ملزومات فوری مورد نیاز و بیمارستان‌های مشهد به ارزش ۱۵ میلیارد تومان بود که برای ارائه خدمت به بیماران کرونایی مورد استفاده قرار گرفته است.

 

انتهای پیام//ف.ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۰۸ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
مرحبا
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
لطفا بجای مرحبا صادق و بیطرف باشید.
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
آقای وزیر لطفا بفکر سلامتی مردم باشید
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
محاکمه_ستاد_علمی_کرونا