سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۶۰ جهیزیه کامل به زوج های جوان کهگیلویه وبویراحمدی

مسئول قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی کهگیلویه و بويراحمد گفت: به همت این قرارگاه ۶۰ زوج نیازمند در استان راهی خانه بخت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام مرتضی توکلی راد مسئول قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی کهگیلویه وبویراحمد از توزیع ۴ هزارو ۵۰۰ پرس غذای گرم و اهدای ۶۰ سری جهیزیه کامل به زوج های جوان خبر داد.

توکلی راد افزود: از زمان شکل گیری قرارگاه شهید هادی تاکنون بیش از ۶۰ سری جهیزیه کامل به زوج های جوانی که مشکل مالی برای تامین جهیزیه داشتند اهداء شده است.

اوبا بیان اینکه طبخ، بسته بندی و توزیع غذا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام شده است، ادامه داد: این غذاها در شهرستان های دنا، مارگون و بویر احمد بین عزاداران حسینی و مردم‌سوگوار ابا عبدالله(ع) توزیع شد .

مسئول قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی برپایی ایستگاه صلواتی و غرفه های فرهنگی را از دیگر برنامه های قرارگاه شهید هادی عنوان کرد و گفت: اهداء وسایل کمک آموزشی و نوشت افزاری، کفش و کیف لباس و گرم پوش به نیازمندان استان، کمک های نقدی و غیر نقدی در زلزله سی سخت را از دیگر اقدامات این قرارگاه عنوان کرد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.