سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت هندیجان خبر داد؛

کمبود واکسن در هندیجان/ مردم از تجمع در مراکز واکسیناسیون خودداری کنند

جوانمردی گفت: باتوجه به کمبود واکسن، انتظار داریم مردم هندیجان از تجمع در مراکز واکسیناسیون که باعث تشدید بیماری کرونا ویروس می‌شود، اجتناب کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پرویز جوانمردی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت هندیجان گفت: تاکنون ۳۲ درصد مردم شهرستان در نوبت اول و ۱۱ درصد در نوبت دوم واکسینه شده اند. 

او افزود: کل جمعیت ۱۸ سال به بالای شهرستان ۲۸ هزار و ۳۵۴ نفر است که تاکنون ۱۱ هزار و ۹۴۴ نفر برعلیه کرونا واکسینه شده اند که به طور کلی ۸ هزار و ۹۶۳ نفر در نوبت‌اول و ۲ هزار و ۹۸۱ نفر در نوبت دوم بودند.

جوانمردی بیان داشت: با توجه به کمبود واکسن در کشور و به تبع در خوزستان انتظار داریم مردم فهیم هندیجان از تجمع در مراکز واکسیناسیون که باعث تشدید بیماری کرونا می‌شود، اجتناب کنند و ضمن اینکه همه همشهریان را به آرامش دعوت می کنم و این اطمینان خاطر را به همه آن‌ها می‌دهیم که یقین بدانند مدافعان سلامت آمادگی دارند در صورت اختصاص واکسن به شهرستان به اندازه کافی همه جمعیت هدف را واکسینه نمایند.

رئیس مرکز بهداشت هندیجان تصریح کرد: همکاران ما به صورت شبانه روزی از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ شب در مرکز تجمیع واکسیناسیون برای جمیعیت شهری و در مراکز روستایی برای روستاییان انجام وظیفه و مشغول خدمت رسانی هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه واکسیناسیون از ابتلا به بیماری کرونا ویروس پیشگیری نمی‌کند، ولی شدت آن را کم و میزان مرگ را کاهش می‌دهد و از همه مردم انتظار داریم با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی همچون زدن ماسک، شستن دستها، فاصله گذاری اجتماعی. با کادر درمان تا ریشه کن کردن این ویروس منحوس همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.