سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده سازی مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی در مشهد

سرپرست شهرداری مشهد، گفت: نمایشگاه بین‌المللی مشهد تبدیل به یک بخش منفصل درمانی و مرکز واکسیناسیون در زمان پیک پنجم کرونا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا خواجه نائینی سرپرست شهرداری مشهد، گفت: با شروع پیک پنجم کرونا و در پی درخواست ستاد کرونا طی تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی مشهد، نمایشگاه بین‌المللی مشهد تبدیل به یک بخش منفصل درمانی شده و متناسب با نیاز‌های آن‌ها مورد استفاده قرارخواهد گرفت.

او افزود: برهمین اساس در فاز اول محلی برای انجام واکسیناسیون در نمایشگاه به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آماده سازی شده است، این محل برای واکسیناسیون خودرویی تجهیز شده و آماده تحویل به دانشگاه علوم پزشکی جهت انجام واکسیناسیون است.

سرپرست شهرداری مشهد، ادامه داد: سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی نیز آماده است تا برای انجام واکسیناسیون و یا رفع سایر نیاز‌ها در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرارداده شود.


بیشتر بخوانید


خواجه نائینی بیان کرد: با مصوبه شورای شهر مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برای مقابله با ویروس کرونا در نظر گرفت که بخش اعظم آن درتجهیز و آماده سازی نمایشگاه بین المللی هزینه خواهد شد.

او تصریح کرد: در مجموع شهرداری مشهد آمادگی واگذاری ۱۶محل برای انجام واکسیناسیون را دارد که تا کنون ۱۰ مرکز آماده سازی و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گذاشته شده است.

 

انتهای پیام//ف.ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.