سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۲ هزار و ۹۸۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به شهروندان کرمانشاهی

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه گفت : این صندوق در یکسال گذشته ۲ هزار و ۹۸۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه با اعتبار ۷۰۵ میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف به شهروندان کرمانشاهی پرداخت کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد طاهر عظیمی فشی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی به آحاد مردم و بازخوانی نقش و وظایف دولت‌مردان دانست.

او با بیان اینکه رسالت و وظیفه خدمت رسانی صندوق کارآفرین در حوزه اشتغال کشور است، گفت : در یکسال گذشته با پرداخت ۷۰۵ میلیارد ریال تسهیلات، زمینه تثبیت و ایجاد اشتغال ۲ هزار و ۱۸۳ نفر را در استان فراهم شد.

عظیمی فشی میزان تسهیلات پرداخت شده در حوزه اشتغال مناطق روستایی و عشایری از محل منابع صندوق توسعه ملی در استان را در یکسال گذشته ۱۱۴ فقره با اعتبار ۱۸۷ میلیارد ریال اعلام کرد که در مناطق مرزی و غیر مرزی استان به متقاضیان پرداخت شده است.

او میزان تسهیلات پرداخت شده از محل منابع اشتغال داخلی را تعداد هزار و ۳۴۹ فقره با اعتبار ۳۲۸ میلیارد ریال عنوان کرد که در سرفصل‌های اشتغال کارفرمایی، خویش فرمایی، سرمایه در گردش، خانگی، اشتغال همیار و تفاهم نامه‌های مشارکتی به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر صندوق امید کارآفرین استان کرمانشاه، تسهیلات اشتغال منابع مردمی را یکی دیگر از وجوه پرداخت شده در یکسال گذشته اعلام کرد و ادامه داد: در سرفصل‌های طرح کارا، طرح امید یک، توسعه و تکمیل تجهیزات صنوف، تکمیلی و ایجادی اشتغال خویش فرمایی و اشتغال خانگی پرداخت شده است.

عظیمی فشی تعداد پرداخت‌های تسهیلات قرض الحسنه در این حوزه را ۶۵۴ فقره با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

او یکی دیگر از رسالت‌های صندوق کارآفرینی امید را علاوه بر بحث حمایت‌های اشتغال، کمک به رفع مشکلات ضروری و معیشتی مراجعه کنندگان و رفع مشکلات مالی و ضروری آن‌ها دانست و از پرداخت ۸۶۳ فقره تسهیلات با اعتبار ۷۲ میلیارد ریال در این حوزه خبر داد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.