سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست اداره آبفای بندر امام خمینی (ره):

سارقان در کمین دریچه منهول‌های فاضلاب هستند

طریقی گفت: شهروندان مراقب سرقت دریچه‌های منهول فاضلاب در شهر به ویژه پیرامون محل زندگی و کار خود باشند و موارد مشکوک را گزارش دهند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طریقی سرپرست اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) گفت: اخیرا چندمورد سرقت دریچه‌های فاضلاب شهری (منهول) دیگر صورت گرفته است که از شهروندان خواست می شود مراقب باشند احتمال سرقت دریچه‌های منهول فاضلاب در سطح شهر به ویژه پیرامون محل زندگی و کار خود وجود دارد و درصورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را به نیروی محترم انتظامی وحراست آبفا گزارش دهند.

او بیان داشت: پوشیده نبودن منهول‌های فاضلاب سبب می‌شود تا زباله‌ها و انواع پلاستیک و اشیای خواسته یا ناخواسته به واسطه شهروندان، باد و بارندگی وارد شبکه‌ها خطوط فاضلاب شده و شهروندان و مسئولان مربوط را با مشکلات عدیده‌ای روبرو نماید، باز بودن منهول‌ها تهدیدی برای جان شهروندان و وسایل نقلیه عبوری از این مکان ها است.

طریقی افزود:  یکی از چالش‌هایی که ادارات آب و فاضلاب را با مشکل مواجه نموده، سرقت دریچه‌های منهول است که در این راستا امور آب و فاضلاب بندرامام خمینی (ره) هم متاثر از این موضوع بوده و با آن درگیر است.

سرپرست اداره آبفای بندر امام خمینی (ره) تصریح کرد: بیشتر سارقان در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت این دریچه‌ها نموده و پس از شکستن، آن‌ها را به عنوان اسقاط به انبار‌های ضایعاتی می‌فرو شند؛ که جا دارد با ساماندهی؛ استقرار و کنترل خریداران ضایعات از سوی دستگاه‌های مسئول از جمله شهرداری و نیروی انتظامی زمینه سرقت را از میان برداشت.

این مقام مسئول گفت: به لحاظ گستردگی شهر از توان ما و نیروی انتظامی خارج است که دائم در حال مراقبت از دریچه‌های آب و فاضلاب باشیم چرا که درهر نقطه مراقبت باشد نقطه‌ای دیگر سرقت صورت می‌گیرد، و بهترین نظارت، نظارت مردم در تمام امور است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.