سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام نتایج مسابقات قرآن اوقاف در فارس

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از اعلام نتایج مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شهرستان‌های این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در تمام نقاط استان فارس برگزار شد، گفت: این مسابقات به‌دلیل شرایط شیوع کرونا به‌صورت ضبط و ارسال آثار به مرکز استان برگزار شد.

او با تصریح اینکه مسابقات مذکور در دو بخش بانوان و آقایان به اجرا درآمد، افزود: مرحله داوری مسابقات در هفته‌ای که گذشت به پایان رسید و نتایج مرحله شهرستانی اعلام شد.

موسوی بیان کرد: در بخش آقایان آثار ۳۲ شرکت‌کننده در رشته حفظ، ۵۲ شرکت‌کننده در رشته قرائت تحقیق و ترتیل و شش شرکت‌کننده در رشته اذان داوری شد و در بخش بانوان نیز آثار ارسالی ۷۵ شرکت‌کننده در رشته قرائت تحقیق و ترتیل و ۱۳۴ شرکت‌کننده در رشته حفظ داوری شدند.

مدیرکل اوقاف فارس در خصوص داوران نیز گفت: در بخش آقایان اساتیدی، چون محمدباقر ماهانی در رشته تجوید، امیر فتح‌پور در رشته صوت، علی‌اکبر ظفرآبادی در رشته لحن، محمود آسن، در رشته حسن حفظ و حمید ایماندار در بخش وقف و ابتدا داوری این مرحله را برعهده داشتند. همچنین بخش بانوان با داوری مرضیه فیروززاده در رشته لحن، زهره معارف در رشته وقف و ابتدا، وحیده گنبدی در رشته صوت، زهرا کسرایی در رشته حسن حفظ و صدیقه عمادی در رشته تجوید همراه بود.

او یادآور شد: نتایج نهایی مسابقات مرحله شهرستان اعلام شده است، اما طی روز‌های آتی اسامی راه‌یافتگان به مرحله استانی را نیز اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.