سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از افتتاح بزرگترین مجتمع سرپوشیده تفریحی و سرگرمی چهارمحال و بختیاری تا آزادی یکی از زندانیان به اتهام قتل در بروجن

بزرگترین مجتمع سرپوشیده تفریحی و سرگرمی چهارمحال و بختیاری در بروجن افتتاح و زمینه آزادی یکی از زندانیان به اتهام قتل در این شهرستان فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در این بسته خبری می‌خوانید که بزرگترین مجتمع سرپوشیده تفریحی و سرگرمی چهارمحال و بختیاری در بروجن افتتاح شد و زمینه آزادی یکی از زندانیان به اتهام قتل در این شهرستان فراهم شد.

قلعه سفیدی مدیر داخلی مجتمع سرپوشیده تفریحی و سرگرمی بروجن گفت: این مجموعه برای تفریح و سرگرمی کودکان و خردسالان در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع با همکاری شهرداری در پارک جنگلی محله کوی امام تأسیس شده است.


بیشتر بخوانید


او افزود: برای تکمیل و راه‌اندازی این مجموعه شامل مجموعه بازی سرپوشیده، رستوران، کافی‌شاپ و... افزون بر ۱۵ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی هزینه شده و زمینه اشتغال ۴۰ نفر را فراهم نموده است.

زمینه آزادی یکی از زندانیان متهم به قتل در بروجن فراهم شد

زندیان، رئیس زندان شهرستان بروجن گفت: با پیگیری واحد مددکاری زندان و همکاری «خانم بخشنده» یکی از خیران اصفهان، با اهدای مبلغ یک میلیارد ریال و گذشت قضات از قصاص، زمینه آزادی یکی از زندانیان به اتهام قتل فراهم شد.

پلمب یک کارگاه تولید الکل در بروجن

کرمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان بروجن گفت: یک کارگاه تولید الکل به‌علت عدم رفع نواقص بحرانی پلمب شد.

او افزود: تعدد شکایات مردمی، عدم همکاری با مأموران بهداشتی و بی‌توجهی به تذکرات، رهاسازی و دفع غیربهداشتی فاضلاب و... عمده تخلفاتی است که منجر به پلمب این واحد تولیدی شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.