سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر معاون بین الملل امور دانشجویان خارجی دانشگاه آزاد اسلامی به مهاباد

علاءالدین بروجردی معاون بین الملل امور دانشجویان خارجی دانشگاه آزاد اسلامی در چهارمین روز هفته دولت به مهاباد آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت مراسمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد با حضور علاءالدین بروجردی معاون بین الملل امور دانشجویان خارجی دانشگاه آزاد اسلامی، خدرلو معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد، محمودزاده نماینده مردم مهاباد، بهمن کرد ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد و جمعی از مسئولان شهرستان و اساتید هیات علمی دانشگاه آزاد مهاباد برگزار شد.

علاءالدین بروجردی در این بازدید به منظور تبدیل وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد به واحد بین الملل، با بیان اینکه هدف اصلی استکبار جهانی از دامن زدن به ناامنی و جنگ در منطقه مقابله با جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هم اینک نقش اصلی را در تامین امنیت منطقه دارد.

وی با اشاره به ناآرامی‌های افغانستان و انفجار بمب در روز گذشته در این کشور، افزود: این حوادث نشان می‌دهد که امنیت برای یک کشور تا چه اندازه ضروری و مهم است و همه باید خود را در تامین این امنیت شریک بدانند.

رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به قدرت بازدارندگی ایران در منطقه، اضافه کرد: کشور ما جنگ طلب نیست، ولی با تمام توان و قدرت از عزت و استقلال خود دفاع خواهد کرد.

بروجردی یکی از مهمترین مکان‌هایی که قادر است قدرت بازدارندگی برای کشور ایجاد کند را دانشگاه‌ها عنوان کرد و افزود: جمهوری اسلامی در سایه تخصص و علوم جوانان خود هم اکنون از چنان قدرت بازدارندگی قوی در عرصه جهانی برخوردار شده است که هیچ کشوری جرات تهدید ایران را ندارد.

وی ارسال محموله‌های سوخت به کشور لبنان را یکی دیگر از دلایل قدرت ایران در منطقه عنوان کرد و گفت: در سایه اقتداری که کشورمان در برهه کنونی از آن برخوردار است امریکا حتی جرات چپ نگاه کردن به این محموله‌ها را نیز در ذهن نمی‌پروراند.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.