سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانداری کنگاور رتبه نخست فرمانداری‌های استان کرمانشاه/تزریق ۴۶ هزار و ۳۶۹ دز واکسن در سنقر و کلیایی

فرماندار کنگاور گفت : فرمانداری کنگاور براساس شاخص‌های ارزیابی تعریف شده توسط وزارت کشور، توانست رتبه نخست را بین فرمانداری‌های استان کرمانشاه کسب کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزاد الماسی فرماندار کنگاور گفت : بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور، فرمانداری کنگاور در شاخص‌های مختلف توانست رتبه نخست را در بین ۱۴ فرمانداری کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ کسب کند.

او گفت : ارزیابی عملکرد سازمان‌ها یک اصل مهم در جهت کیفیت‌بخشی به سازمان است و ارزیابی فرآیند‌های کاری و اجرای بازخورد‌های آن موجب خواهد شد تا ضمن شناسایی نقاط قوت و تکمیل و تقویت آنها، نقاط ضعف کشف شده و کاستی‌ها جبران شود.

الماسی افزود: در مدیریت مدرن، در ارزیابی‌های دوره‌ای سازمان، نقاط قوت کاری ارتقا یافته و روش‌ها و برنامه‌ها در راستای تعالی سازمانی و افزایش توانمندی همکاران اصلاح می‌شود.

او افزود: ارزیابی‌ها در سه مرحله انجام می‌پذیرد که مرحله اول، خودارزیابی و جمع آوری گزارش‌ها و مستندات مربوط به شاخص‌های مختلف است و واحد‌های به صورت جداگانه و بر اساس مستنداتی که از وضعیت عملکرد و پیگیری امور دارند، خودارزیابی انجام می‌دهند.

فرماندار کنگاور گفت: مرحله دوم توسط دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری انجام می‌شود و تمامی اطلاعات بررسی شده و بر اساس مستندات ارائه شده، سنجش و ارزشیابی انجام می‌شود.

او ادامه داد: سپس، مرحله سوم ارزیابی عملکرد که بررسی نهایی است توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور انجام و بر اثر مستندات و اطلاعات دریافت شده از استانداری‌ها، نمره نهایی فرمانداری‌ها اعلام می‌شود.

او گفت: برابر ارزیابی انجام شده از سوی کارشناسان وزارت کشور در سامانه جامع مدیریت عملکرد سازمانی، فرمانداری کنگاور توانست براساس مستندات ارائه شده رتبه نخست را در بین فرمانداری‌های استان کرمانشاه کسب کند.

فرماندار کنگاور تحقق این موفقیت مهم را نشات گرفته از اهتمام و تلاش مجدانه همه کارکنان جوان فرمانداری و بخشداری مرکزی در انجام امور محوله دانست و تاکید کرد: باید به منظور بهبود مستمر عملکرد؛ ارتقای نقاط قوت و تقویت نقاط قابل بهبود، در دستور کار همه معاونت‌ها و بخشداری قرار گیرد.

۴۶ هزار و ۳۶۹ دز واکسن در شهرستان سنقر و کلیایی تزریق شده است

رئیس شبکه بهداشت و درمان سنقر و کلیایی گفت: تاکنون ۴۶ هزار و ۳۶۹ دز واکسن در این شهرستان تزریق شده که ۳۲ هزار و ۵۰۲ نفر دز اول معادل ۵۰/۲ درصد جمعیت هدف بالای ۱۸ سال واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

 احسان مهری افزود: ۱۳ هزار و ۸۶۷ نفر نیز که معادل ۲۱/۵ درصد جمعیت هدف می باشند، دز دوم واکسن را تزریق کرده اند.

او افزود: در شهرستان سنقر و کلیایی در مجموع ۲ برابر میانگین کشوری و استانی واکسن تزریق شده است.

رئیس شبکه بهداشت سنقروکلیایی گفت: اکنون ۹۲ بیمار در بیمارستان این شهرستان بستری هستند و ۴۶ نفر نیز در بستری موقت داروی رمدسیویر دریافت می کنند.

او گفت: خوشبختانه در این پیک هیچ بیماری به مرکز استان اعزام نشد و همه بیماران کووید ۱۹ سنقروکلیایی در بیمارستان این شهرستان بستری و تحت درمان قرار گرفتند.

تامین دستگاه سی تی اسکن گیلانغرب

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته و در حال تعیین نوع دستگاه در کمیسیون مربوطه است و به زودی این مشکل مرتفع خواهد شد.

 شهریار حیدری افزود: خبرنگاران بهترین مشاوران برای حل مشکلات هستند از این رو این تلاشگران به خاطر تاثیرگذاری در شناخت مشکلات اجتماعی باید همواره مورد توجه و حمایت مسوولان باشند و مدیران بتوانند از این ظرفیت برای ارایه خدمت و حل مشکلات به خوبی استفاده کنند.

او ادامه داد: برنامه ساماندهی مناطق حاشیه شهر‌ها در حوزه انتخابی در دستور کار است و برای این کار از ظرفیت برنامه توانمندسازی مناطق محروم استفاده می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری اختصاص درمانگاه تامین اجتماعی به عنوان یک مطالبه مردمی هستیم.

حیدری با اشاره به امهال یک ساله تسهیلات قبل از زلزله آبان سال ۹۶ غرب کرمانشاه افزود: این موضوع به صورت سیستمی در حال انجام است و به زودی بانک‌ها آن را اجرا خواهند کرد.

او با اشاره به برنامه ایجاد یک طرح گردشگری در حوزه گردشگری و اشتغال در حاشیه سد سراب ادامه داد: این موضوع از طریق وزارت گردشگری در دستور کار قرار گرفته است.

حیدری گفت: بهسازی و روکش آسفالت بخشی از راه‌های آسیب دیده در دستور کار وزارت راه وشهرسازی قرار گرفته و امسال بخشی از راه‌های مواصلاتی شهرستان رو کش آسفالت خواهد شد.

او ادامه داد: رفع مشکلات اساسی اراضی کشاورزی، سد‌ها و آب شرب نیز به صورت جدی از طریق وزارت نیرو در دست پیگیری است.

حشمت رضایی سرپرست فرمانداری گیلانغرب هم با تمجید از تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران در کمک به توسعه منطقه وحل مشکلات گفت: تعهد و تخصص با کار میدانی ۲فاکتور اصلی برای برنامه ریزی مدیران در شهرستان باید در اولویت کاری مدیران قرار گیرد تا با اتحاد و همدلی و در کنار مردم بودن بتوانیم بر مشکلات فایق شویم.

اشتغال ۴۷ متقاضی شاهد و ایثارگر پاوه

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پاوه گفت: برای اشتغال ۴۷ متقاضی شاهد و ایثارگر این شهرستان ۱۷ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی در سال گذشته پرداخت شده است.

فرهاد تاوسه افزود: ۲ میلیارد ریال تسهیلات روستایی و عشایری و مشاغل خانگی به هفت متقاضی جامعه هدف این نهاد پرداخت شده است.

او با بیان اینکه در این مدت ۲۰ نفر از جامعه هدف با شرکت در آزمون در دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی جذب شدند، ادامه داد: ۴۳ نفر برای دریافت جواز و خود اشتغالی به نهاد‌های متولی معرفی شده‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پاوه گفت: در یک سال گذشته یک یک هزار و ۲۴۶ مورد با خانواده‌های شاهد و ایثارگر این شهرستان دیدار و از آن‌ها دلجویی شده است.

تاوسه افزود: از مجموعه مزار‌های شهدای شهر پاوه فقط شش مزار به ساماندهی نیاز داشت که با تخصیص اعتبارات این مزار‌ها نیز ساماندهی شدند.

او افزود: پرداخت ۲۰۰ فقره وام قرض الحسنه به میزان ۵۵ میلیارد ریال، ۱۵ فقره وام مسکن و اهدای یک میلیارد و سیصد میلیون ریال هدایا به جانبازان و فرزندان بیکار شهدا از دیگر اقدامات این اداره در یکسال گذشته بوده است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.