سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر:

با روی کار آمدن دولت سیزدهم امید در بین مردم افزایش یافته است

مولوی کریم‌زایی گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم امید در میان مردم افزایش یافته و امیدواریم مشکلات اقتصادی، معیشتی، مسکونی و بیکاری در کشور برطرف شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مولوی عبدالصمد کریم‌زایی امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایرانشهر گفت: انتظار مردم از دولت سیزدهم رفع مسایل و مشکلات اقتصادی، معیشتی، مسکن، بیکاری و بهداشتی است.

وی افزود: یکی از مهمترین وظایف مسوولان ایجاد آسایش و آرامش برای ملت و فراهم کردن رفاه اجتماعی است.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر بیان کرد: وظیفه حکومت عدالت گستر این است که به تمام مناطق کشور بویژه مناطق محروم توجه ویژه‌ای داشته باشد.

مولوی کریم‌زایی گفت: با روی کار آمدن دولت دکتر رئیسی امید در میان مردم بیشتر شده که امیدواریم مشکلات کشور با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و رفع موانع تولید که تاکید مقام معظم رهبری هم است حل شود و شاهد پویایی کشور در عرصه‌های مختلف باشیم.

وی اظهار داشت: امیدواریم با همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دولت شاهد حل مشکلات اقتصادی، معیشتی، بیکاری و مسکن در کشور باشیم.

وی با تبریک هفته دولت گفت: نیت شهیدان رجایی و باهنر خیر و هدف آنان خدمت صادقانه به مردم بود بطوریکه همواره یاد و خاطره شان برای ما زنده است.

مولوی کریم زایی افزود: شهید رجایی شخصیت فراموش نشده‌ی تاریخ است که پس از گذشت سال‌ها از شهادت وی همچنان در ذهن‌ها باقی و ماندگار است.

وی بیان کرد: شهید رجایی خود را وامدار مردم معرفی می‌کرد و تا آخرین لحظات عمر خود دچار تکبر و غرور نشد بلکه در همه‌ی زمان‌ها خود را متعلق به مردم می‌دانست.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.