سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

وزرای منتخب به شعار‌های رئیس جمهور جامه عمل بپوشانند

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار ، گفت: رفع مشکلات یک روزه حل شدنی نیست و در برنامه مدت دار قابل رفع خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه مصلی شهر ایلام ، با اشاره به تشکیل کابینه دولت گفت: امروز وقت این است که وزرای منتخب به شعار‌هایی که ریاست جمهوری اعلام کردند، جامه عمل بپوشند.

او افزود: اکثریت وزرای پیشنهادی دولت از مجلس رای اعتماد گرفته و رئیس جمهور بر اساس شعار‌های امیدآفرینی که به مردم داده کابینه را به مجلس معرفی و مجلس نیز به عنوان منتخبان مردم وزرا را بررسی و به آن‌ها رای اعتماد دادند.

او ادامه داد: تاکنون مردم همراه بوده و پس از آن نیز همراهی خواهند کرد و به خوبی می‌دانند بررسی و رفع مشکلات کشور نیازمند برنامه زمان دار است.

او مطرح کرد: آنچه در سال‌های اخیر اتفاق افتاده مشخص کرده که رفع مشکلات یک روزه حل شدنی نیست و در برنامه مدت دار قابل رفع خواهد بود.

او یکی از مهمترین مطالبات کنونی مردم این استان را اولویت سفر رئیس جمهور به استان اعلام کرد و ادامه داد: مردم ایلام به عنوان استانی ولایت‌مدار با پیشینه پرافتخار، شهیدپرور و با مشارکت حداکثری در انتخابات ، انتظار دارند نخستین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به این استان انجام گیرد.

امام جمعه ایلام یکی از مهمترین مشکلات کنونی استان را علی رغم مستعد بودن برای سرمایه‌گذاری، نداشتن راه آهن، آزاد راه، بزرگراه و رکورد دار تورم کشور عنوان کرد و گفت: امید است اولین سفر استانی رئیس جمهور از استان شهیدپرور ایلام آغاز شود.

او همچنین با اشاره به انتخاب استانداران از سوی رئیس جمهور افزود: استاندار هر استان نماد تحقق شعار‌های رئیس جمهور و وزرا است و مردم این استان مطالبه دارند که شخصی قوی، شایسته، متعهد، متخصص، کارآمد، دارای روحیه مردم داری، محرومیت زدایی، ولایت مداری و مستقل برای این استان انتخاب شود.

او همچنین با تبریک هفته دولت ، اظهار کرد: پیوند کارگزاران با خدا مهم‌ترین شاخصه نظام اسلامی است و اگر مسئولان بخواهند در مسیر بندگی به وظایف خود عمل کنند، یاری خداوند آن‌ها را همراهی خواهد کرد.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شیوع کرونا ، مهمترین عامل مصونیت مردم را رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی عنوان کرد و ادامه داد: مردم انتظار معجزه نداشته باشند و از حضور در تجمع‌ها به ویژه در آرامستان‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.