سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارالمپیک ۲۰۲۰؛

پاراوزنه برداری مدال اول پارالمپیک توکیو را به نام خود ثبت کرد/ پاراتیر و کمان فراتر از حد انتظار

کاروان ایران امروز در رقابت‌های پارالمپیک توکیو موفق شد اولین مدال خود را در این مسابقات کسب کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در رقابت‌های پارالمپیک توکیو برای کاروان ایران روز شلوغی بود. کاروان کشورمان امروز در سه رشته انفرادی و یک رشته تیمی نماینده‌های خود را به جنگ با رقیبان پر قدرت خود فرستاد.

کاروان ایران امروز ۷ نماینده در بخش‌ها و کلاس‌های مختلف رشته پارا تیراندازی با کمان، یک نماینده در پارادوچرخه سواری و یک نماینده در وزنه برداری داشت. در کنار این‌ها نیز تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان دومین مسابقه خود را در پارالمپیک توکیو انجام داد.

امیر جعفری، نماینده کشورمان در رشته پاراوزنه برداری موفق به کسب اولین مدال ایران در این رقابت‌ها شد. جعفری مدال نقره پارالمپیک را کسب کرد و در این مسابقات تاریخ ساز شد.

تیر اندازی با کمان

محمد رضا زندی

محمدرضا زندی، ملی پوش پاراتیراندازی با کمان کشورمان در اولین دیدار خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، از ساعت ۴:۳۰ بامداد به وقت تهران به مصاف حریفان خود رفت.

محمدرضا زندی، ملی پوش کشورمان در بخش مقدماتی تعیین رنکینگ ماده w ۱ توانست با مجموع امتیاز ۶۴۳ در جایگاه ششم قرار بگیرد.

در این مرحله ۱۱ شرکت کننده حضور داشتند و بر اساس رتبه کسب شده در مرحله بعدی به مصاف هم می‌روند.

فرزانه عسگری

فرزانه عسگری، ملی پوش پاراتیراندازی با کمان کشورمان در ماده کامپوند، در اولین دیدار خود در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، از ساعت ۴:۳۰ بامداد به وقت تهران به مصاف حریفان خود رفت.

فرزانه عسگری در بخش مقدماتی تعیین رنکینگ، با ۲۳ ورزشکار به رقابت پرداخت و توانست با امتیاز ۶۲۲ جایگاه دوازدهم را از آن خود کند.

زهرا نعمتی

نماینده پرامید کشورمان و دارنده مدال طلای مسابقات پارالمپیک در اولین دیدار خود در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، از ساعت ۴:۳۰ بامداد به وقت تهران به مصاف رقبای خود رفت.

زهرا نعمتی، ملی پوش کشورمان در بخش مقدماتی تعیین رنکینگ ریکرو انفرادی توانست با نمایشی درخشان و کسب امتیاز ۶۳۰ در جایگاه سوم قرار بگیرد. او در این مرحله با ۲۳ ورزشکار به رقابت پرداخت.

نعمتی با این رکورد در مرحله بعدی با حریفی آسان‌تر نسبت به سایر ملی پوشان مسابقه خواهد داد.

غلامرضا رحیمی

غلامرضا رحیمی، ملی پوش پاراتیراندازی با کمان کشورمان، در بخش ریکرو انفرادی و در چارچوب مسابقات تعیین رنکینگ از ساعت ۹:۳۰ صبح به وقت ایران به مصاف حریفان خود رفت.

رحیمی، ملی پوش کشورمان در بخش مقدماتی تعیین رنکینگ ریکرو انفرادی توانست با عملکردی درخشان و کسب ۶۴۴ امتیاز در جایگاه اول رده بندی این مسابقات قرار گیرد. رحیمی با این امتیاز توانست رکورد رقابت‌های پارالمپیک را به نام خود ثبت کند.

رمضان بیابانی

بیابانی، ملی پوش پاراتیراندازی با کمان کشورمان، در بخش کامپوند انفرادی و در چارچوب مسابقات تعیین رنکینگ پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از ساعت ۹:۳۰ صبح به وقت ایران به مصاف رقبای خود رفت.

بیابانی توانست با کسب مجموع ۶۹۹ امتیاز در جایگاه دوم جدول رنکینگ قرار بگیرد. در این بخش دیگر نماینده ایران چهارم شد.

علی سینا منشازاده

منشا زاده، ملی پوش پاراتیراندازی با کمان کشورمان در اولین دیدار خود در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، از ساعت ۹:۳۰ بامداد به وقت تهران به مصاف رقبای خود رفت.

منشا زاده، ملی پوش کشورمان در بخش مقدماتی تعیین رنکینگ کامپوند انفرادی توانست با امتیاز ۶۹۹ در جایگاه چهارم قرار بگیرد. در این بخش رمضان بیابانی در رتبه دوم قرار گرفت.

پارادوچرخه سواری

مهدی محمدی، پارادوچرخه سوار ایران امروز در ماده پیست تعقیبی انفرادی ۴۰۰۰ متر C ۵ با حریفان خود به رقابت پرداخت، اما از رسیدن به فینال بازماند و حذف شد.

محمدی در گروه خود با زمان ۵ دقیقه و ۹ ثانیه و ۱۵۴ صدم ثانیه در رده دهم قرار گرفت.

محمدی در این ماده به کار خود پایان داد. این دوچرخه سوار روز سه شنبه در جاده تایم تریل و روز جمعه در جاده استقامت با حریفانش رقابت خواهد کرد.

بسکتبال با ویلچر

تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورما ن در دومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی پارالمپیک توکیو مقابل تیم ملی آمریکا قرار گرفت.

تیم ملی ایران با وجود نمایشی بهتر نسبت به بازی اول خود مقابل استرالیا، اما باز هم نتوانست پیروز شود و مقابل حریف پر قدرت خود با نتیجه ۶۵ بر ۴۱ شکست خورد و دومین شکست خود را در این مسابقات تجربه کرد.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران فردا در سومین بازی خود به مصاف تیم ملی الجزایر خواهد رفت.

پاراوزنه برداری

مسابقات پاراوزنه برداری پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ظهر امروز در دسته ۶۵- کیلوگرم برگزار شد و امیر جعفری ارنگه، ملی پوش کشورمان که اولین نماینده ایران در این رقابت‌ها بود توانست با مهار وزنه ۱۹۵ کیلوگرم به مدال نقره دست یابد. مدال این وزنه بردار پر افتخار ایران اولین مدال کاروان پارالمپیک کشورمان بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.