سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت کرونایی در اشنویه نگران کننده است

رییس شبکه بهداشت و درمان اشنویه گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان صعودی بوده که این افزایش نگران‌کننده ‌است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حسین زرزا رییس شبکه بهداشت و درمان اشنویه ظهار داشت: بی‌توجهی به هشدارهای کادر درمانی مبنی بر رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و افزایش تجمع و مراسم‌ خانوادگی از دلایل افزایش ابتلا به کرونا در این شهرستان است.
 
وی اضافه کرد: استفاده از ماسک توسط شهروندان نسبت به ماه‌های گذشته به کمتر از ۲۰ درصد کاهش یافته و هم اکنون بیشتر مردم از اقلام بهداشتی و مقابله ای استفاده نمی‌کنند.
 
رییس شبکه بهداشت و درمان اشنویه گفت:  از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این شهرستان تاکنون سه هزار و ۱۳۲ مورد مبتلا به کووید-۱۹ در این شهرستان شناسایی شده است که یک هزار و ۴۷۰ نفر زن و یک هزار و ۶۶۲ نفر از آنان مرد و ۹۱۵ نفر را روستاییان و ۲ هزار و ۲۱۷ نفر را نیز ساکنان شهر تشکیل می دهند.
 
زرزا، با اشاره به شکننده بودن وضعیت کرونا در این شهرستان افزود: تداوم کاهش استفاده شهروندان از ماسک و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی سبب افزایش تعداد مبتلایان می‌شود.
 
وی  اضافه کرد: هم‌اکنون ۱۵ نفر در بخش ویژه کرونا در این بیمارستان بستری ‌و چهار نفر با شرایط نامناسب در بخش آی سی یو قرار دارند.
 
وی گفت: شمار فوتی‌های شهرستان اشنویه ناشی از بیماری کووید ۱۹ تاکنون ۹۴ نفر بوده و تاکنون ۱۳هزار ۴۸۵ مورد نمونه‌گیری انجام شده است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.