سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت یک مربی و ۳ ورزشکار زنجانی به اردوی انتخابی تیم ملی

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان از دعوت یک مربی و ۳ ورزشکار زنجانی به اردوی انتخابی تیم ملی پوچیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان امیری رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان گفت: سعید یارمحمدی منفرد به عنوان مربی و همچنین محمدمهدی برجی، علیرضا صفری و سیده لیلا موسوی نیز به عنوان ورزشکار در اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی بوچیا حضور خواهند یافت.

او با بیان اینکه اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی بوچیا از ۸ تا ۱۳ شهریور ماه امسال در محل کمپ فدراسیون جانبازان و معلولان تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: این اردو‌ها با هدف انتخاب مربیان و ورزشکاران برتر به منظور اعزام به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۱ جوانان بحرین برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: بازی‌های پارآسیایی بحرین با حضور قریب ۸۰۰ ورزشکار زیر ۲۳ سال و در ۹ رشته مختلف ورزشی و از ۱۱ الی ۱۵ آذر ماه امسال برگزار خواهد شد.

امیری ادامه داد: مرحله نخست این اردوی در بخش مردان از ۲۳ تا ۲۷ و بانوان نیز از ۲۹ تا خرداد ماه امسال به مدت پنج روز در همین محل برگزار شد و زنجان با ۲ مربی و سه ورزشکار زن و مرد در آن شرکت داشت.

او با بیان اینکه پریسا خوئینی از مربیان زنجانی در مرحله نخست اردوی آمادگی و انتخابی تیم حضور داشت، ابراز امیدواری کرد ورزشکاران زنجان بتوانند با نشان دادن توانمندی و شایستگی‌های خود به مرحله سوم این اردو راه یابند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: ورزش ، پوچیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.