سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی

امامان جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی در خطبه‌های نماز جمعه به تلاش دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم تاکید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: مردم باید دولت را در تحقق اهداف و برنامه‌هایش کمک کنند تا شاهد رفع مشکلات مردم و کشور باشیم.

او در خطبه‌های نماز جمعه تربت‌حیدریه افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم اعتماد کردند تا دولت مردمی و قوی مستقر شود، امیدواریم هر چه زودتر در دولت جدید شاهد رفع مشکلات مردم باشیم؛ رئیس جمهوری در برنامه‌های انتخاباتی خود گفته بود بعد از استقرار دولت نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم و همچنین رفع فساد تلاش خواهد کرد که امیدوایم در انجام این امور موفق باشد.

امام جمعه تربت‌حیدریه ادامه داد: همواره باید شاکر خداوند برای موهبت نظام اسلامی باشیم و از خود بپرسیم سهم ما در تقویت این نظام مردمی و اسلامی چیست.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب امام جمعه گناباد گفت: دولت سیزدهم باید با کار جهادی و گروهی در خدمت صادقانه و خالصانه به مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نکند.


بیشتر بخوانید


او در خطبه‌های نماز جمعه گناباد با اشاره به رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به کابینه دولت سیزدهم افزود: دولتمردان باید در ارایه خدمات به مردم با هم یکصدا و هماهنگ باشند و به صورت گروهی کار کنند؛ اگر هر یک از اعضای هیات دولت و مسئولان ذیربط بخواهد به صورت فردی برای خود کار کند، راه به جایی نمی‌برد و شکست می‌خورد لذا باید در خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات کشور همدیگر را یاری کنند و در رفع نارسایی‌ها بکوشند.

امام جمعه گناباد ادامه داد: مشکلات در کشور تنها مربوط به بخش خاصی نیست بلکه همه دولتمردان و مسئولان باید با پرهیز از بخشی نگری برای رفع آن‌ها خود را مسئول بدانند و چاره اندیشی کنند؛ دولت سیزدهم باید به دور از سهم خواهی از نیرو‌های جوان و جهادی و متخصص در بدنه مسئولیتی کشور استفاده کند.

صادقی نسب بیان کرد: در هفته دولت باید به دور از مسائل حزبی و جناحی خدمات دولت را در بخش‌های مختلف برای مردم بازگو کرد؛ با وجود مشکلات ناشی از همه گیری ویروس کرونا و تشدید تحریم‌های اقتصادی و محدودیت‌های منابع اعتباری با اهتمام دولت طی سال‌های گذشته خدمات خوبی در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در گناباد انجام شده است.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.