سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایگاه های بسیج نهاوند برای کمک به بیماران کپسول اکسیژن تهیه می کنند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از فراخوان و اجرای طرح «هر پایگاه بسیج، یک کپسول اکسیژن» در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: طرح هر پایگاه مقاومت تامین هزینه خرید یک کپسول اکسیژن در پایگاه‌های مقاومت سپاه شهرستان برگزار می‌شود.

او با اشاره به نیاز بیماران بستری در منزل و یا بعد از ترخیص از بیمارستان به کپسول اکسیژن گفت: با توجه به نیاز اساسی بیمارانی که از بیمارستان ترخیص می‌شوند به کپسول اکسیژن و تاثیر آن در بهبودی بیماران، سپاه ناحیه نهاوند اقدام به اجرای طرح «هر پایگاه بسیج، یک کپسول اکسیژن» کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: سپاه شهرستان برای تامین کپسول مورد نیاز برای بیماران نیازمند، طرح هر پایگاه مقاومت تامین هزینه خرید یک کپسول را متقبل شده و بعد از خرید تجمیعی و نگهداری در سپاه شهرستان به صورت امانت به متقاضیان نیازمند واگذار و بعد از بهبودی عودت داده می‌شود.

او گفت: از خیرین خواست کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۳۳۱۴۳۵۱۱۵۰۴۵۴۵۱ بانک سپه (انصار سابق) یا شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۵۵۶۶۵۲۲۴ به نام داود علی بخشی، شبا IR ۴۲۰۶۳۰۳۳۱۴۰۳۵۱۱۵۰۴۵۴۵۰۰۱ واریز کنند و یا به حوزه‌های مقاومت و یا پایگاه‌های مقاومت تحویل دهید.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.