سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسارت ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به مازندران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از خسارت ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به استان خبر داد.

علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در جریان بازدید از مناطق سیل زده کجور نوشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت:  سیل اخیر در مازندران بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت به بخش‌های مختلف وارد کرده است.

او با بیان اینکه تصمیمات خوبی برای مناطق آسیب دیده از سیل گرفته شده است، افزود: خیابان‌های شهر کجور به دلیل شرایط توپوگرافی بر اثر بارندگی‌های شدید به عنوان مَسیل، نقش هدایت کننده آب عمل و شهر را دچار چالش می‌کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: مقرر شد سازمان بسیج سازندگی در مکانی که ضرورت دارد نسبت به احداث کانال سنگی و استانداری مازندران و اداره مدیریت بحران نیز برای تأمین اعتبار اجرای این طرح اقدام کنند.

علی اصغر احمدی افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ه) تا روز شنبه اقلام مورد نیاز مانند فرش، یخچال و دیگر لوازم خانگی ضروری را به سیل زدگان شهر کجور و روستا‌های آن توزیع می‌کند.

او گفت: کمیته امداد امام خمینی مازندران هم در راستای وظیفه ذاتی خود برای ساخت و تعمیر مسکن کمک‌های لازم را انجام خواهد داد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز به صاحبان ۱۵ واحد مسکونی خسارت دیده از سیل تسهیلات معیشتی پرداخت خواهد کرد.

احمدی افزود: منابع طبیعی غرب مازندران نیز برای جلوگیری از تکرار خسارات ناشی از وقوع سیلاب، در بالادست شهر کجور اقدام به اجرای طرح‌های آبخیزداری از جمله سیل بند خواهد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: استاندار مازندران گزارش این خسارات‌ها را به هیأت دولت ارسال کرد و منتظر تصمیم دولت در این زمینه هستیم.

انتهای پیام / ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.