سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارغ التحصیلی مسن ترین دانشجوی دانشگاه تیشرین سوریه

مادربزرگ سوریه‌ای که در ۷۹ سالگی به دانشگاه رفته بود بالاخره توانست از دانشکده هنر و علوم انسانی فارغ التحصیل شود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از العالم؛ سرانجام ناگلا احمد برقول معروف به ام هشام که در سال ۱۹۴۲ متولد شد و مسن‌ترین دانشجوی دانشگاه تیشرین سوریه در دانشکده هنر و علوم انسانی بود توانست از این دانشگاه فارغ التحصیل شود. او هشت فرزند و پانزده نوه دارد که آن‌ها نیز تحصیلات دانشگاهی دارند و دکتر و مهندس هستند.

ثائر احمد ابراهیم از اساتید این دانشگاه می‌گوید: "اولین باری که او را روی نیمکت مطالعه به عنوان دانشجوی سال اول دیدم با تعجب از او پرسیدم، در این سالن چه می‌کنی؟ او به من گفت که استاد من دانشجوی کلاس شما هستم. از آن زمان تا به امروز، ام هشام، مادربزرگ دانشجو، در سخنرانی‌ها شرکت می‌کرد و همیشه در ردیف اول می‌نشست. من بسیار خوشحالم که استاد راهنمای او در پایان نامه بودم و اکنون در روز فارغ التحصیلی نیز کنار او هستم. "

ابراهیم در پایان گفت: "امیدوارم رسانه ملی ما این خبر را که با وجود جنگ در سوریه ما همچنان کار می‌کنیم و یاد می‌گیریم و با علم و دانش با ایدئولوژی تاریک دشمن مبارزه می‌کنیم به جهان مخابره کند. مادر بزرگ ام هشام نمونه خوبی برای نشان دادن مقاومت ما است. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
علی
۰۷:۴۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
این که طوطی نیست منقار طوطی این شکلی نیست
ناشناس
۰۷:۲۶ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
الکیه..
مهری
۰۷:۲۶ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
ایول ذره ای دستش نمی لرزه در هنگام فیلم برداری
ناشناس
۰۷:۱۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
مشخصه گوشی به یه جایی از بدن طوطی بسته شده چون هم راحت داره صدا درمیاره پس به منقار نگرفته و هم راحت این ور اون ور میشه پس به چنگال هم نگرفته