سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش از ۱۳ هزار بسته معیشتی در ماه محرم

 فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)  البرز گفت: بیش از ۱۳ هزار و ۲۶۵ بسته معیشتی در اختیار اقشار آسیب دیده از کرونا قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار علیرضا حیدرنیا،  فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)  البرز گفت: در دهه اول محرم بیش از ۱۳ هزار و ۲۶۵ بسته معیشتی در اختیار اقشار آسیب دیده از کرونا قرار گرفت و تعداد زیادی پیش بینی شده برای پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی زیرا به فردی که می گوییم در منزل بماند نیاز به حمایت دارد به خصوص برای افراد کم برخوردار و افرادی که در مناطق حاشیه ای زندگی می کنند.

 فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)  البرز افزود: در حوزه اطلاع رسانی اقدامات خوبی در تولید محتوا و اطلاع رسانی اعم از کلیپ و دست نوشته تولید می کنیم و در سطح شهرستان ها انتشار می دهیم.

او  درخواست کرد که تمام مردم و دستگاه ها برای مهار ویروس منحوس کرونا باید پای کار بیایند و اگر تمام توان ها هم افزا شود توان ما بیش از خود مشکل خواهد بود.

سردار حیدر نیا خطاب به مردم البرز گفت:  فرزندان شما در سپاه و بسیج تا ریشه کنی این ویروس منحوس در کنار شما خواهند بود.

او افزود: در حوزه کار درمان گروه های درمانی پزشکی و بسیج طلاب به طور دائم فارغ از طرح شهید سلیمانی در مراکز درمانی حضور دارند زیرا پزشکان و کادر درمان در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند و طولانی شدن زمان بیماری منجر به فرسایشی شدن آن شده که در حوزه کمک و خدمات رسانی طلاب خواهر و برادر و بسیج جامعه پزشکی کمک زیادی می کنند که مورد استقبال کادر درمان قرار می گیرد.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.