سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد؛

نجات مرد ۶۳ ساله از ارتفاعات منطقه رنو توسط نجاتگران هلال احمر

علی اکبری گفت: مرد ۶۳ ساله‌ای که از ارتفاعات منطقه رنو به دلیل سقوط از ارتفاع مصدوم شده بود توسط تیم واکنش سریع و کوهستان جمعیت هلال احمر و نیرو‌های مردمی نجات یافت.

 علی اصغر علی اکبری ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر سقوط یک نفر در ارتفاعات منطقه رنو ، بلافاصله تیم واکنش سریع و تیم کوهستان جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شدند.

علی اکبری مطرح کرد: نجاتگران هلال احمر ، مصدوم را که از ناحیه دست و مچ پا دچار شکستگی شده بود با استفاده از تکنیک‌های فنی نجات داده و وی را از دیواره کوه به منطقه امن منتقل کردند.

او ادامه داد: فرد مصدوم با کمک نجاتگران هلال‌ احمر و نیرو‌های مردمی به پایین کوه منتقل و جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس گردید.

او بیان کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.