سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از هشت طرح حوزه راهداری در خرم‌آباد

همزمان با سومین روز از گرامیداشت هفته دولت، هشت پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در شهرستان خرم‌آباد با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیاردتومان افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد، هشت پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در شهرستان خرم‌آباد با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیاردتومان افتتاح شد.

" جعفر طولابی" فرماندار شهرستان خرم آباد در آیین افتتاح این پروژه‌ها که در محل پل روستای پیرجد پایین برگزار شد، با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: همزمان با هفته دولت امسال ۵۳ طرح و پروژه مختلف عمرانی، اقتصادی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۶۹ میلیارد تومان در شهرستان خرم آباد به بهره برداری می‌رسد.

او با اشاره به پروژه‌های بازسازی سیل فروردین ۹۸ در خرم آباد اظهار داشت: با توجه به اینکه در جریان سیل خسارات زیادی به راه‌ها و ابنیه فنی محور‌های اصلی و روستایی شهرستان وارد شد با پیگیری‌های صورت گرفته در حوزه بازسازی موفق شدیم با اعتبارات ستاد بحران ۵۰ پروژه شهری و روستایی را با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان با تخصیص ۱۰۰درصد به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.