سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون عمومی مردم آبادان

فرماندار ویژه آبادان ازانجام پیگیری ها برای واکسیناسیون عمومی مردم این شهر خبر داد.

سید زین العابدین موسوی ، فرماندار ویژه آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: پیگیری ها با دولت در خصوص واکسینه شدن همه ی شهروندان آبادانی بدون در نظر گرفتن محدودیت سنی در حال انجام است.

او افزود: با واکسیناسیون عمومی آبادانی ها، این شهرستان عنوان آبادان اولین شهر واکسینه شده در کشور دریافت می کند و مردم این شهر نیز به دلیل شیوع گسترده ی بیماری کرونا از قربانی آن شدن در امان می مانند.

موسوی ادامه داد:با توجه به کمبود نیروی درمانی که در منطقه ی جنوب غرب خوزستان وجود داشت با هماهنگی های سپاه پاسداران امروز یک گروه ۱۵ نفره درمانی وارد منطقه شد وپیگیری و درخواست های صورت گرفته  تا دو روز دیگر نیز گروه دیگری به آن ها خواد پیوست تا خدمات رسانی درمانی به شهروندان این منطقه بهتر انجام شود.

او همچنین از در اختیار دانشگاه علوم پزشکی آبادان گذاشتن ساختمان قدیمی منطقه آزاد اروند خبر داد که قرار است با تامین تجهیزات در کنار سایر امکانات در دو روز آینده مورد استفاده ی بیماران کرونایی قرار گیرد.

فرماندار ویژه آبادان با بیان آن که بیمارستان دوم طالقانی آبادان پیشرفتی نود و هشت درصدی دارد، بیان کرد: این بیمارستان و مصلای شهرستان آبادان در انتظار ارسال تجهیزات لازم هستند و با دریافت آن ها، ظرفیت بستری مطلوبی برای بیماران فراهم می شود.

فرماندار ویژه آبادان گفت: علت بالا بودن آمار کرونایی های منطقه جنوب غرب خوزستان انجام تست پی سی آر میزان بالا در این منطقه می باشد که به شناسایی دقیق تر مبتلایان کمک می کند در حالی که ممکن است در سایر نقاط این گونه عمل نشود.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.