سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ده بزرگی:

برای کسب مدال طلای مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس تلاش می‌کنم

فرنگی کار جوان استان فارسی گفت: برای کسب مدال طلای مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس به کار میبندم چرا که کسب این افتخار را بزرگترین آرزوی ورزشی زندگی خودم میدانم.

امیر رضا ده بزرگی دارنده مدل طلای مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان ۲۰۲۱ روسیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ضمن اظهار رضایت از کسب عنوان قهرمانی در وزن ۵۵ کیلو گرم این دوره از مسابقات، گفت: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و اغلب کشتی گیران با آمادگی بالایی در مسابقات شرکت کرده بودند.

کشتی گیر آینده دار کشورمان که مدال طلای مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۰ و طلای مسابقات المپیک جوانان جهان ۲۰۱۹ را در کارنامه دارد دشوار‌ترین کشتی گیر مقابل خودش را حریف آذربایجانی معرفی کرد و افزود: مابقی حریفان هم قابل احترام و البته آماده بودند.

او در خصوص، حضور در مسابقات پیش روی خود، گفت: طبق دعوت کمیته فنی در اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان حضور پیدا میکنم و به احتمال زیاد در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان نیز در وزن ۵۵ کیلو گرم کشتی میگیرم، البته با صلاحدید مربی خودم آقای نظام حسینی در مسابقات امید‌های جهان ۲۰۲۱ شرکت میکنم وامید دارم در این مسابقات هم به افتخار آفرینی‌های خودم ادامه بدهم.

پدیده جوان کشتی فرنگی کشورمان از بزرگترین آرزوی ورزشی خودش نیز صحبت کرد و گفت: با توکل به خداوند و زحمات مربیان خودم را برای کسب مدال طلای مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس به کار میبندم چرا که کسب این افتخار را بزرگترین آرزوی ورزشی زندگی خودم میدانم و به همین خاطر تمام توان وتلاش خودم را به کار میبندم.

ده بزرگی افزود: خوشحالم و خداوند متعال را شاکرم که در وضعیت سخت ناشی از بیماری کرونا توانستم مردم کشورم را تا حدودی خوشحال کنم و قول میدهم در مسابقات پیش رو هم برای خشنودی مردم بار دیگر تلاش مضاعف انجام بدهم.

او از زحمات اعضای خانواده به‌خصوص پدر و مادر حمایت‌های خوب پهلوان امید نوروزی اعضای هیات کشتی استان بخصوص محمد موسایی رئیس هیات زحمات تمامی مربیان از جمله نظام حسینی قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.