سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خوزستان در دیدار ویدیو کنفرانسی با وزیر کشور:

تقاضا دارم که واکسیناسیون در استان‌های مرزی تشدید شود

سلیمانی دشتکی در دیدار ویدیو کنفرانسی استانداران با وزیر کشور مطرح کرد: تقاضا دارم که واکسیناسیون در استان‌های مرزی با توجه به تردد گسترده در این مناطق تشدید شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در دیدار ویدیو کنفرانسی استانداران با وزیر جدید کشور در دولت سیزدهم، در سرسرای استانداری خوزستان با گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: تقاضا دارم که واکسیناسیون در استان‌های مرزی تشدید شود؛ خوزستان استانی مرزی است که روزانه هزاران مسافر و تاجر در مرز‌های آن تردد دارند و با توجه به آمار بالای جمعیت جوان خوزستان، انتظار داریم که سهمیه واکسن استان افزایش یابد.

او با بیان اینکه ۷۰۰ تخت جدید در ۲ ماه گذشته به ظرفیت بیمارستان‌های استان اضافه شد افزود: هم اکنون ۲ هزار و ۷۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند که ۶۰۰ نفر آن‌ها در بخش‌های آی سی یو بستری و از این تعداد ۱۲۰ نفر در وضعیت وخیم قرار دارند.

استاندار خوزستان بیان کرد: شیوع کرونا ضربه سختی را به بازار وارد کرده و فعالان اقتصادی و بازاری به دلیل تعطیلی پی در پی ناشی از کرونا ضرر و زیان زیادی دیدند که برای کاهش این ضرر و زیان باید دنبال شدت نظارت بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی بود و از تحمیل هر چه بیشتر ضرر و زیان به بازاریان جلوگیری کرد.

این مقام مسئول در ادامه با ابراز گلایه از عرضه برخی کالا‌ها در بورس بدون بستر سازی گفت: متاسفانه در مواردی خرید و فروش برخی کالا‌ها در بورس، بدون ایجاد بستر آموزش و آمادگی لازم باعث ایجاد مشکلات زیادی می‌شود.

اشاره استاندار خوزستان خرید و فروش سیمان است که بدون آمادگی عاملان فروش، به یکباره وارد بورس شد و همین موضوع باعث افزایش قیمت چند برابری و کمبود این کالا شده است.

روند واکسیناسیون که طی چند هفته گذشته با توجه به ورود محموله‌های جدید واکسن و همچنین تولید واکسن‌های داخلی شدت گرفته بود، حالا به دلیل مشکلات ناشی از وارد نشدن به موقع واکسن‌ها دچار کندی شده است.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.