سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون حدود ۷۲ هزار فرهنگی در خراسان رضوی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: حدود ۷۲ هزار معلم خراسان رضوی در مقابله با ویروس کرونا واکسینه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فرایند واکسیناسیون همکاران فرهنگی خراسان رضوی در ۱۸ مرکز تجمیعی انجام گرفت و از مجموعه ۱۲۰ هزار فرهنگی استان تاکنون حدود ۷۲ هزار نفر واکسینه شده اند.

او افزود:امتحانات پایان سال تحصیلی در خرداد ماه امسال با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با استفاده از ظرفیت سالن‌ها و فضا‌های ورزشی در پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت حضوری و در سایر پایه‌ها به صورت غیر حضوری برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه پیش بینی می‌کنیم بالغ بر ۱۳۷ هزار دانش آموز پایه اول خراسان رضوی در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی شرکت کردند افزود: فرایند ثبت نام دانش آموزان از تیر ماه آغاز شده است و تیم‌های بازرسی دستگاه تعلیم و تربیت استان در این فرآیند با موضوعاتی، چون محدوده ثبت نام شهریه مدارس غیردولتی هدایت تحصیلی و توجه ویژه به رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش نظارت می‌کنند.

خدابنده بیان کرد: امسال بیش از ۲۲۰۰ نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و ۳ هزار و ۴۰۰ نفر از طریق آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش خراسان رضوی می‌شوند.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.