سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری استان فارس خبر داد؛

کشف بیش از یک تن تریاک در شیراز

رئیس کل دادگستری استان فارس از کشف یک تن و ۷۰ کیلوگرم تریاک در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به کشف یک تن و ۷۰ کیلوگرم تریاک در شیراز، اظهار کرد: این عملیات با رصد اطلاعاتی و اقدام به موقع اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس انجام شد.

او تصریح کرد: در این عملیات علاوه بر کشف یک تن و ۷۰ کیلوگرم تریاک، دو دستگاه خودرو زانتیا و پژو که اقدام به حمل و پوشش محموله کرده اند نیز توقیف و قاچاقچیان دستگیر شدند.

این مقام ارشد قضایی استان فارس با بیان این که برخورد قاطعانه و در چارچوب قانون با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر به صورت بی وقفه در دستور کار دستگاه قضایی استان فارس قرار دارد، گفت: ضربه سر شاخه‌های اقتصادی باند‌های تهیه، توزیع و حمل مواد مخدر مدت هاست در برنامه مشترک دستگاه قضایی و ضابطان قرار دارد و در همین رابطه از ابتدای سال تاکنون محموله‌های سنگین متعددی مورد هدف قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان فارس تصریح کرد: علاوه بر برخورد قاطعانه و قانونی با توزیع کنندگان مواد مخدر لازم است دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی امر مبارزه با مواد مخدر به منظور آگاه سازی جوانان نسبت به آسیب‌های اجتماعی اعتیاد به مواد مخدر برنامه ریزی و اقدام عملی داشته باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.