سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سومین روز از هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح ۱۰۰ طرح در خراسان جنوبی

در سومین روز از هفته دولت ۱۰۰ طرح با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۷۱۳ میلیون تومان در خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، در سومین روز از هفته دولت در مجموع ۱۰۰ طرح با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۷۱۳ میلیون تومان در نقاط مختلف خراسان جنوبی افتتاح شد که ۶۸ طرح با هزینه ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مربوط به شهرستان طبس است.

۶۶ طرح مخابراتی، واحد تجاری، آب نما و محوطه سازی بوستان گلشن و باشگاه ورزشی از طرح‌هایی بود که مردم شهرستان طبس از مزایای آن برخوردار شدند.

در شهرستان زیرکوه نیز ۳ طرح با هزینه ۶ میلیارد و ۴۰۲ میلیون تومان به بهره برداری رسید که شامل پایگاه سلامت شهر زهان، ساختمان شرکت گاز و نگارخانه فرهنگ و ارشاد می شود و ساخت کارخانه کنسانتره سنگ آهن زیرکوه با ظرفیت سالانه ۱۰۰ هزار تن و اشتغال ۱۵۰ نفر نیز آغاز شد.

در شهرستان درمیان ۱۴ طرح با هزینه ۳ میلیارد و ۱۴۶ میلیون تومان به بهره برداری رسید که بوستان روستای زیدان، چمن مصنوعی روستای فورگ و آسفالت معابر روستای سرو به نمایندگی از این ۱۴ طرح به بهره برداری رسید.

در شهرستان نهبندان ۷ طرح با هزینه ۲ میلیارد و ۵۸۴ میلیون تومان افتتاح شد که آسفالت معابر بافت فرسوده، مرحله دوم جاده سلامت، بهسازی میدان شهید بصیری پور، احیاء و مرمت قنات، آبیاری کم فشار و استخر دومنظوره از جمله طرح های شهرستان نهبندان بود.

در شهرستان قائنات نیز ۲ طرح با هزینه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و ساخت مجتمع خدماتی رفاهی شهرداری نیمبلوک نیز آغاز شد.

در شهرستان فردوس ۲ طرح با هزینه یک میلیارد و ۹۹۵ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید که این طرح ها شامل افتتاح مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و اجرای هزار و ۱۲۷ متر شبکه برق رسانی بود و بازسازی سفره خانه سنتی نیز در این شهرستان آغاز شد.

در شهرستان سرایان ۲ طرح با هزینه یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان افتتاح شد و بوستان انقلاب و میدان بنتونیت نیز در این شهرستان به بهره برداری رسید؛ ساخت اردوگاه گردشگری و سفره خانه سنتی نیز با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در این شهرستان آغاز شد.

در شهرستان بشرویه ۲ طرح با هزینه یک میلیارد و ۱۱۸ میلیون تومان به بهره برداری رسید و ترانس و احداث شبکه فشار ضعیف برق، میدان بازار سنتی و بهسازی ورودی بازار نیز طرح‌هایی بود که مردم بشرویه از آن بهره‌مند شدند.

ساخت سالن فرهنگی ورزشی مدرسه مطهری نیز در این شهرستان آغاز شد.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.