سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات والیبال نوجوانان جهان؛

چکمه پوشان بدون توقف در راه صعود/ روس‌ها بی درد سر از سد کامرون هم گذشتند

در ادامه رقابت‌های والیبال نوجوانان جهان تیم ملی ایتالیا با پیروزی مقابل بلاروس، سومین برد متوالی خود را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های والیبال نوجوانان جهان که به میزبانی ایران در حال برگزاری است. در نخستین بازی امروز در گروه B ایتالیا پنجمین تیم پرافتخار رقابت‌های والیبال نوجوانان جهان مقابل بلاروس قرار گرفت.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که شاگردان وینچنزو فاینزا سرمربی ایتالیا در ۲ بازی گذشته خود دو پیروزی مقابل برزیل و جمهوری چک کسب کرده بودند. از سوی دیگر بلاروس که چهارشنبه در اولین بازی خود مقابل برزیل شکست خورده بود در دومین بازی هم مقابل ایتالیا کاری از پیش نبرد تا بازی با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۷ به سود لاجوردی‌پوشان تمام شود.

با توجه به کنارگذاشته شدن تیم گواتمالا از رقابت‌ها بازی این تیم مقابل نیجریه در ساعت ۱۳ برگزار نمی‌شود و برای این تیم باخت فنی در نظر گرفته خواهد شد. به این ترتیب در دومین بازی امروز در سالن ۱۲ هزارنفری آزادی از ساعت ۱۶ دو تیم برزیل و کلمبیا در گروه B به مصاف هم می‌روند.

سومین روز از هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان امروز پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح با دیدار تیم‌های ملی والیبال نوجوانان روسیه و کامرون از گروه C در سالن فدراسیون پیگیری شد که تیم ملی والیبال روسیه در این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۷، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۹ کامرون را از پیش رو برداشت تا شرایط خوبی را در جدول داشته باشد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.