سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر:

با شیوع کرونا ارزش وجودی پزشکان بیش از گذشته آشکار شد

شنبدی گفت: با شیوع ویروس کرونا ارزش کار پزشکان، بیشتر آشکار شده و امروز مردم و مسئولان، قدردان ایثار و تلاش مدافعان سلامت هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شنبدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر گفت: با شیوع کرونا، پزشکان و کادر درمانی کشور مانند سال‌های دفاع مقدس بار دیگر مجاهدانه و ایثارگرانه در خط مقدم مبارزه بیماری کرونا و دفاع از سلامت مردم نقش آفرین بودند و شهیدان بسیاری در عرصه سلامت به میهن اسلامی تقدیم نمودند.

او با بیان اینکه با شیوع  کرونا ارزش وجودی پزشکان، بیش از گذشته آشکار شده است، افزود: امروز مردم و مسئولان، قدردان ایثار و تلاش مدافعان سلامت هستند.

سرهنگ پاپی فرمانده نیروی انتظامی بندرماهشهر  نیز بیان داشت: مجموعه شبکه بهداشت و درمان از زمان شروع کرونا درگیر مقابله با این بیماری منحوس بوده و با از خود گذشتگی، روحیه دوران مقدس را زنده کرده که از نسلی به نسل دیگر منتقل شده و حال و هوای دفاع مقدس را برای ما تداعی می‌کند.

او تصریح کرد: هفته دولت و روز پزشک بهانه خوبی برای تجلیل از مقام شامخ پزشکان و پرستاران و کارکنان حوزه سلامت بوده و ارتباط مستقیم نیروی انتظامی با بهداشت و درمان می‌تواند بیشترین خدمت را در حفظ تامین سلامت و امنیت شهروندان داشته باشد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.