سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسریع در عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در بافق

رئیس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی بافق گفت: طرح اقدام ملی مسکن این شهرستان در قالب ساخت ۱۴۱ واحد مسکونی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا طالعی، رئیس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی بافق در بازدید از طرح اقدام ملی مسکن این شهرستان، گفت: طرح اقدام ملی مسکن شهرستان بافق در قالب ساخت ۱۴۱ واحد مسکونی با حضور دو پیمانکار در حال اجرا است.

او افزود: از مجموع ۵۲۰ متقاضی ثبت نام شده در فاز اول طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان، ۱۴۱ نفر حائز شرایط شدند.

طالعی متوسط مساحت در نظر گرفته شده برای واحد‌های مسکونی در این طرح را از ۱۶۰ تا ۱۶۸ مترمربع بیان کرد و گفت: حداکثر زیر بنای مفید برای هر واحد ۱۱۰ مترمربع است.

رئیس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی بافق با اشاره به اینکه عملیات خاکبرداری و زیر سازی طرح اقدام ملی مسکن شهرستان بافق از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است، یادآور شد: برای اجرای مرحله فونداسیون تاکنون بیش از ۲۱ هزار مترمربع عملیات خاکبرداری و ۱۲ هزار متر مربع زیر سازی انجام شده است.

به گفته او این طرح از اردیبهشت سال جاری آغاز شده و قرار است در مدت یک سال به مرحله اتمام نماکاری برسد و پس از آن برای اجرای نازک کاری و معماری داخلی به متقاضیان تحویل داده شود.

سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق نیز در حاشیه این بازدید گفت: شروع احداث مسکن ملی امید مردم بویژه جوانان برای خانه دار شدن را افزایش داده است.

او با تاکید بر تسریع در عملیات احداث مسکن ملی در بافق، برای تامین سیمان این پروژه قول پیگیری و مساعدت داد.

فرماندار بافق به همراه معاون عمرانی فرمانداری، شهردار و مدیر بنیاد مسکن شهرستان از روند احداث مسکن ملی بافق بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت و پیشرفت این طرح قرار گرفت.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.