سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی چگنی خبر داد؛

توقیف یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق درچگنی

فرمانده انتظامی چگنی از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف محموله قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد، سرهنگ "ضرغام سرپرست" فرمانده انتظامی چگنی با اشاره به اثرات منفی قاچاق بر تولیدات داخلی و امنیت اقتصادی اظهار داشت: کالای قاچاق علاوه بر نابودی تولیدات داخلی برای سرمایه‌گذاران نیز ناامنی به همراه دارد.

سرپرست گفت: ماموران انتظامی این شهرستان درحال گشت‌زنی در محور آزاد "راه خرم آباد به پل زال" به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

او  ازکشف ۲ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۲۰ عدد ماکروفر دیواری و ۱۵ کارتن بشقاب سرامیکی چینی که هر کارتن ۱۲ عدد بشقاب در بازرسی از این کامیون خبر داد و اذعان داشت: در این راستا متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی چگنی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: کالای قاچاق کشف شده به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

سرپرست در پایان به شهروندان توصیه کرد: برای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با رواج بیکاری در جامعه که دستاورد عرضه انواع کالا‌های خارجی و قاچاق است با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند. 

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.