سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقامتگاه بومگردی در روستای گلین سنندج افتتاح شد

رئیس اداره میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی سنندج گفت: اقامتگاه بومگردی سولین در روستای گلین سنندج با ظرفیت اسکان ۳۰ نفر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،خداداد مولودی رئیس ادراه میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی سنندج گفت:  با حضور جمعی از مسئولین اقامتگاه بومگردی سولین در روستای گلین سنندچ  افتتاح شد.

مولودی با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری در روستا‌های شهرستان سنندج، گفت: این اقامتگاه با زیربنایی بالغ بر ۱۲۰ متر و ظرفیت اسکان ۳۰ نفر رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

او با اشاره به ثبت جهانی منطقه هورامان و رونق بیش از پیش گردشگری در روستا‌های این منطقه در پسا کرونا افزود: میزان سرمایه گذاری در این پروژه بیش از ۳۵۰ میلیون تومان برآورد شده است.

رئیس ادراه میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی سنندج گفت : این اقامتگاه دارای چهار اتاق بوده و همچنین زمینه ایجاد اشتغال برای ۴ نفر بصورت مستقیم را فراهم ساخته است.

مولودی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای روستا‌های شهرستان سنندج در زمینه ایجاد اقامتگاه‌های بومگردی عنوان کرد: رعایت معیار‌های فرهنگی، معماری سنتی و... در ایجاد این اقامتگاه و تمامی اقامتگاه‌های بومگردی لحاظ شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.