سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی چادرهای خارج از بیمارستان‌ در سیدنی به دلیل افزایش بیماران کرونایی

افزایش شمار بیماران کرونایی در سیدنی استرالیا، بیمارستان‌ها را وادار به تعبیه چادرهای اضطراری کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز در گزارشی از تعبیه چادر‌های اضطراری خارج از دو بیمارستان در سیدنی استرالیا به دلیل افزایش شمار بیماران کرونایی در این شهر خبر داد.

این در حالی است که برای اولین بار از ابتدای شیوع جهانی کرونا شمار مبتلایان روزانه به کرونا در سیدنی از هزار نفر عبور کرده است. سیدنی در حال حاضر مرکز اصلی شیوع کرونا در استرالیا بوده و در حال مبارزه با افزایش شمار مبتلایان به گونه دلتای ویروس کووید-۱۹ نیز هست.

این شهر روز گذشته از ابتلای هزار و ۲۹ نفر جدید به ویروس کرونا خبر داد. از همین رو دو بیمارستان اصلی که بیماران کرونایی را بستری می‌کنند، مجبور به تعبیه چادر‌های اضطراری خارج از ساختمان‌های خود به دلیل افزایش شمار بیماران شدند.

این در حالی است که تلاشها در نیوزیلند، همسایه استرالیا نیز برای مقابله با کرونا در جریان است. دوشنبه هفته جاری نیوزیلند نیز از تمدید قرنطینه‌ای که به دلیل مقابله با انتشار کرونا اعمال شده بود، خبر داد و اعلام کرد: «به دنبال ادامه شیوع گونه جدید کرونا، نیوزیلند تا آخر هفته جاری در قرنطینه خواهد ماند.»

«جاسیندا آردرن» نخست وزیر نیوزیلند، نیز اعلام کرد شیوع گونه دلتای کرونا هنوز به پیک خود نرسیده است.

پیشتر بنا بود قرنطینه نیوزیلند سه شنبه شب به پایان برسد؛ اما نخست وزیر این کشور مقرر کرد این قرنطینه تا جمعه در تمامی کشور به طول بیانجامد و تا ۳۱ اوت نیز در آوکلند ادامه پیدا کند.

هفته گذشته به دنبال اعلام ابتلای یک نفر به ویروس کووید-۱۹ در نیوزیلند، جاسیندا آردرن دستور قرنطینه سراسری در این کشور را صادر کرد. پیش از این آخرین باری که مبتلایی در نیوزیلند گزارش شد به ماه فوریه (بهمن) برمی‌گردد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.