سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۲ گروه شغلی در بوشهر در حال واکسینه شدن علیه کرونا هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: علاوه بر گروه‌های سنی اعلام شده، ۲۲ گروه از مشاغل خاص نیز در استان در حال واکسینه شدن هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، دکتر سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر بیان کرد: ۸۱٫۷ درصد از افراد بالای ۵۰ سال استان زیر پوشش واکسیناسیون کرونا قرار گرفته‌اند.

او افزود: واکسیناسیون با سرعت مطلوبی در استان در حال انجام است و علاوه بر گروه‌های سنی اعلام‌شده، نزدیک به ۲۲ گروه از مشاغل خاص نیز در استان در حال واکسینه شدن هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر ادامه داد: در حال برنامه‌ریزی برای واکسیناسیون خانواده‌های کارکنان درمان هستیم و ان‌شاءالله در روزهای آینده عملی خواهد شد.

کشمیری همچنین با اشاره به اینکه در موج پنجم کرونا با افزایش دو برابری موارد بستری در بیمارستان‌ها مواجه شدیم، عنوان کرد: سقف آمار موارد بستری در بیمارستان‌های استان حدود ۵۰۰ نفر بود که در موج پنجم به هزار نفر بستری در یک روز رسید و شوک بزرگی به حوزه سلامت استان وارد شد.

او بیان کرد: در این موج در یک روز شاهد بستری شدن ۲۵۰ نفر در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر و ۲۰۰ نفر در بیمارستان شهید گنجی برازجان بودیم که این آمار فقط مربوط به ۲ بیمارستان استان بوشهر بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.