سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم طرح حاج قاسم سلیمانی در خاتم

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خاتم از تشدید طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ عباس باقری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خاتم گفت: باتوجه به شیوع پیک پنجم کرونا در شهرستان و فرمایشات رهبر معظم انقلاب به منظور حمایت و همکاری با شبکه بهداشت و درمان شهرستان و بیماران مبتلا به کرونا در  پیک پنجم کرونا هستیم در چهار گام گذشته فعالیت‌های خوبی با همکاری شبکه بهداشت و درمان، گرو‌ه های جهادی بسیجی و بسیجیان انجام شده است.

او افزود: در گام پنجم دو مأموریت که سپاه و بسیج باید انجام دهند این است که از تمام ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد برای مقابله با گام پنجم کرونا با شبکه و بهداشت ودرمان همکاری داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بیان کرد: در این طرح راه اندازی سامانه تلفنی برای کمک به بیماران کرونایی، همکاری بسیجیان در واکسیناسیون عمومی، تیم‌های سی تی، تیم‌های حمایتی و تیم‌های رهگیری، برگزاری رزمایش یگان امداد موتوری و خودرویی ویژه بسیجیان، توزیع بسته‌های کمک معیشتی و کمک مؤمنانه به آسیب دیدگان از کرونا از جمله اقداماتی است که در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی سپاه ناحیه مقاومت خاتم انجام می‌شود.

او در پایان از آمادگی و همکاری سپاه ناحیه خاتم در تمام زمینه‌های خدماتی و امکانات و تجهیزات با مرکز بهداشت و درمان شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.