سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرقت ۵۵ هزار مترمکعبی آب از خط آبرسانی شرق اصفهان

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه براآن و کراج گفت: با کشف برداشت غیرمجاز از شیر هوای خط آبرسانی شرق اصفهان، از برداشت غیرمجاز روزانه ۲۵ مترمکعب آب جلوگیری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی آبفا اصفهان، صالح سلمانی مدیر امور آب و فاضلاب منطقه براآن و کراج با اشاره به سرقت آب از خط آبرسانی شرق اصفهان، گفت: محل برداشت بین روستای جوزدان و حسین‌آباد است و روزانه ۵ خودرو و تانکر آبرسان، هر کدام به صورت غیرمجاز ۵ مترمکعب آب از محل برداشت می‌کردند.

او ادامه داد: پس از دریافت گزارش‌ها مبنی بر برداشت غیرمجاز از خط انتقال آب شرق اصفهان با قطر یک هزار میلی‌متر، شناسایی متخلفان در دستور کار قرار گرفت و در مدت کمی افراد متخلف و تانکر‌های غیرمجاز شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه براآن و کراج با بیان اینکه به اقرار متخلفان، به مدت ۳ سال این برداشت غیرمجاز انجام می‌شده است، بیان کرد: در این مدت در حدود ۵۵ هزار مترمکعب آب به صورت غیرمجاز برداشت شده است، با توقف این برداشت‌ها، روزانه ۲۵ مترمکعب آب به ظرفیت تأمین آب خط آبرسانی شرق اصفهان اضافه شده است.

 

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.