سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکر وزیر علوم از نظرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم دولت سیزدهم در پیامی از نظرات و انتقادات نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد علی زلفی گل وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی به مناسبت برگزیده شدن خود به عنوان وزیر علوم منتخب دولت سیزدهم پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است: 

احتراما به استحضار می‌رساند که به عنوان سربازی علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام عظمای ولایت مفتخرم که پس از روز‌ها تلاش همه جانبه و خستگی ناپذیر مجلس شورای اسلامی، اصحاب گرانقدر رسانه، کارشناسان و جمیع صاحب نظران برای بررسی سوابق، نظرات، اهداف و برنامه‌های وزرای پیشنهادی، با رای اعتماد ارزشمند نمایندگان محترم و معزز مجلس شورای اسلامی امانت سنگین مسئولیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر دوش این خادم همه مردم عزیز و گرامی ایران عزیز قرار گرفت.

بدینوسیله بر خود واجب می‌دانم که در ابتدا از همه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اعم از موافقین و مخالفین که در این ایام با صبر و حوصله تمام تلاش خود را برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی و با هدف کمک به دولت به کار بسته اند، صمیمانه تشکر کنم. همچنین خود را قدردان تمام عزیزانی می‌دانم که به طرق مختلف نظرات و انتقادات خود را در اختیار بنده گذاشته اند.

در پایان دست تمام دانشمندان، اندیشمندان، صاحبان نظر و اصحاب رسانه را به گرمی می‌فشارم و از خداوند متعال می‌خواهم که نظرات خود را به ما ارزانی دارند تا به کمک هم مسیر پیشرفت و اعتلای نظام مقدس اسلامی و کشور عزیزمان ایران را بپیماییم. همچنین امیدوارم که ان شالله در فرصت‌های آتی سعادت دیدار همه عزیزان نصیب این خدمتگذار جامعه دانشگاهی و علمی کشور شود. امیدوارم که کل جامعه فرهیخته دانشگاهی قدر بینند و شاد و سلامت باشند.

محمدعلی زلفی گل
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

انتهای پیام/ 

برچسب ها: وزیر علوم ، دولت آتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.