سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۴ طرح کشاورزی در شاهین‌دژ افتتاح شد

همزمان با دومین روز از هفته دولت ۱۴ طرح کشاورزی به هزینه ۱۳ میلیارد ریال در روستا‌های توابع شاهین دژ در حضور فرماندار و جمعی از مسوولان این شهرستان به بهره برداری رسید.

فرماندار شاهین‌دژ در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، بیان کرد: این طرح شامل ۱۱ پروژه عمرانی زیر بخش آب و خاک و امور مهندسی با مجموع ۱۲ میلیارد ریال که ۱۱ میلیارد ریال آن از محل تسهیلات دولتی و یک میلیارد ریال آن آورده شخصی بوده به بهره برداری رسید.

ایوب آذین پور اضافه کرد: با اجرای این طرح برای ۲۳۹ نفر اشتغالزایی مستقیم و ۳۵۹ نفر نیز به صورت غیر مستقیم فرصت اشتغالزایی به وجود آمده و همچنین سالانه به میزان ۰.۸ میلیون مترمکعب مصرف آب صرفه جویی خواهد شد.

وی اظهار داشت: با اجرای طرح‌های آبرسانی و همچنین پروژه‌های آبیاری اراضی کشور با کمک دولت و همراهی کشاورزان علاوه بر اشتغالزایی میزان آب مصرفی در بخش کشاورزی نیز بهینه خواهد شد.

فرماندار شاهین‌دژ با بیان اینکه روستاییان شایسته خدمات بهتر و بیشتری هستند، اظهارداشت: در این شهرستان نیز به لطف نظام جمهوری اسلامی، تلاش‌ها و زحمت‌های مسوولان و مدیران و همکاری و مشارکت مردم به ویژه روستاییان و دهیاران و شورا‌ها خدمات مناسبی در مناطق روستایی ارائه شده است.

انتهای پیام/ ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.